Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummon luona vierailu on piinallista, mutta mummo suuttuu ellei tule käymään

Vierailija
10.09.2017 |

Minulle on ihan ok kuunnella hengellistä musiikkia radiosta mummon kanssa tai käydä kirkossa. Voin lukea hänelle Raamattua ääneen (hänellä on jo näkö heikentynyt). Mutta hitto vieköön en jaksa joka kerta kuunnella paasausta siitä, kuinka elän niin väärin!

- en syö lihaa (sota-aikana ei ollut ruokaa!!!)
- asun avoliitossa (se on syntiä!!! Pitäisi olla naimisissa ennen kuin muuttaa yhteen!!!)
- minulla on 3-vuotias lapsi ja olen tällä hetkellä raskaana (apua, olette myös harrastaneet esiaviollista seksiä!!!)
- lapseani ei kastettu kristinuskoon, enkä itsekään kuulu kirkkoon (ihan hirveetä!!!)

Silti mummo haluaa nähdä jatkuvasti, vaikka olen näin paska ja syntinen ihminen. Harmittaa todella kovasti, mutta en silti haluaisi katkaista välejä yksinäiseen vanhukseen. Huoh!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonluvut mummelille.

Vierailija
2/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerran kun pään rääpiminen alkaa, sanot, että Stop. En jaksa kuunnella tuota herjaamista enää. Ja sitten lähdet pois.

Vierailija
4/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassamme on paljon yksinäisiä vanhuksia. Sen tietää jokainen. Kun ei kukaan käy, kun ei kukaan minusta välitä, aina olen yksin, kun minut hylkäsivät.

Ei kaikki vanhusten yksinäisyys johdu lasten ja lastenlasten itsekkyydestä.

Vierailija
5/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseani??

Vierailija
6/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseani... Eikö ihmisille tule omituista tunnetta noin huonoa suomea kirjoittaessaan? "Tässä on nyt jotain mätää..."

Vierailija
7/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt siellä?

Kai koen sen vain jotenkin velvollisuudekseni pitää seuraa yksinäiselle vanhukselle, koska hän sattuu olemaan sukua. Jos en käy, niin tulee pitkiä itkunsekaisia marttyyripuheluita ja kaikki suvun tädit kuulee siitä kuinka itsekäs olen. Mummo myös vetoaa siihen, että koska hän hoiti minua usein ollessani lapsi, niin nyt minun täytyy "hoitaa" häntä.

Vierailija
8/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samankaltainen tilanne äitini kanssa.

Hän halusi, vaati, että käyn. Sitten hän arvosteli kaikkea minussa: olen lapseton, en kuulu kirkkoon, en syö oikeita ruokia, en pukeudu oikein jne. Itse en mielipiteitäni julistanut enkä häntä mitenkään arvostellut. 

Lopulta sanoin hänelle, että koen hänen käytöksensä hyvin epäkunnioittavaksi ja siksipä en enää tule käymään. Hän alkoi syyllistää, miten itsekäs ihminen olen, koska en käy vanhaa ihmistä (hän 80, minä 50) katsomassa. Lopetin kaiken yhteydenpidon. Oli elämäni paras ratkaisu. Kävin vuosikymmeniä hänen haukuttavanaan.

Vierailija
9/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kävis.Jos ei osaa olla arvostelematta.

Vierailija
10/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tiedän kyllä oikean muodon olevan lastani. Virheitä vaan sattuu joskus. :)

Ap

Vierailija
11/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt siellä?

Kai koen sen vain jotenkin velvollisuudekseni pitää seuraa yksinäiselle vanhukselle, koska hän sattuu olemaan sukua. Jos en käy, niin tulee pitkiä itkunsekaisia marttyyripuheluita ja kaikki suvun tädit kuulee siitä kuinka itsekäs olen. Mummo myös vetoaa siihen, että koska hän hoiti minua usein ollessani lapsi, niin nyt minun täytyy "hoitaa" häntä.

Tämä siis oli ap!

Ap

Vierailija
12/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän