Voihan pee. Meillä oli tiedossa mukava seksi-ilta. Kaikki vihjeet
veivät kohti sitä. Lapset menivät nukkumaan ja sitten mies käski minun katsoa netistä yhtä juttua, joka aiheena rasittaa ja ahdistaa minua, on rasittanut aina ja mies tietää sen. Liittyy työelämään. Jotenkin hyvä tuuleni katosi sen siliän tien luettuani jutun. Koneenkin olin jo sammuttanut aikaisemmin. En saa itseäni enää sille tuulelle viritettyä. Miksi mies ei osaa lukea tilanteita, vaan aina tunkee väliin jotain, joka pilaa kaiken? Miksi?
Kommentit (6)
sitten mies meni paskalle ovi auki. Piereskeli ja ripuloi niin, että koko makkari haisi. Eipä haluttanut enää:(
sitten mies meni paskalle ovi auki. Piereskeli ja ripuloi niin, että koko makkari haisi. Eipä haluttanut enää:(
tekeekö oikeesti joku noin? :)
joo no tuo voi olla kyllä aikamoinen tunnelman tappaja :D
vaikka ehkä luulevat olevansa varsinaisia älyn(kin) oriita.
...jos meillä on keskenämme hauskaa ja nauramme hyville jutuille, joita toinen on joskus sanonut/keksinyt, miehen pitää AINA, JOKA JUMALAN KERTA aloittaa tirskuminen itsekseen ja sitten sanoa: "mulle tuli mieleen tosta.."!!!! Eli luulen ensin että nauraa mun jutuille, sitten käykin ilmi että kikattaa omiaan jollekin, josta en ole kuullutkaan :(. Loukkaavaa ja typerä ajoitus, olen miehelle puhunut tästä mutta tapa on ja pysyy.
Hän ei osaa lukea ajatuksiasi, koska se on mahdotonta.
Puhu ensi kerralla selvemmin hänelle mitä mielese tekee, äläkä tule tänne jälkikäteen itkemään -ei kiinnosta.