Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen lihavuusleikkausta yksityisellä. Kerro kokemuksesi!

Vierailija
10.09.2017 |

Kaikkea mahdollista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni leikkausta edeltävä ENE-kuuri ja leikkaus ihan hyvin. Yhtään kertaa ei ole tarvinut käydä minkään vaivan vuoksi lääkärissä leikkauksen jälkeen. Leikkauksesta on puoli vuotta ja olen laihtunut pari kiloa kuukaudessa.

Joidenkin vatsa ei kestä kuin harvoja ja valittuja aineita leikkauksen jälkeen. Minulle ei tullut mitään oireita vaikka söin kerran nuudeleita. Monella vehnä tekee kuulemma sellaisen olon, että se jää kurkkuun kiinni klönttinä. Joillekin tulee jopa suolitukos vehnän syömisestä. Ainoa surullinen puoli tässä on se, ettei voi syödä enää kasviksia eikä marjoja, jotka olivat aiemmin suurta herkkuani.

Vierailija
2/4 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole helppoa,ja kysy tarkkaan, mitä seurauksia leikkauksesta. Esim. Alkoholin suhteen.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia/marjoja ei voi syödä?? Mitä ihmettä?? -Ap

Vierailija
4/4 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasviksia/marjoja ei voi syödä?? Mitä ihmettä?? -Ap

Pieneksi leikattu maha laitetaan kasaan metalliniiteillä. Marjojen kuoret ja siemenet sekä kasvisten ja hedelmien pitkät kuidut voivat jäädä niitteihin kiinni ja aiheuttaa suolitukoksen. Kasvissosekeittoa tulee kyllä syötyä nyt paljon leikkauksen jälkeen.

Alkoholin ystävälle ei leikkaus sovi koska alkoholi menee varmasti nopeasti päähän kun sen alle ei voi syödä paljoa mahalaukun pienen koon vuoksi. Alkoholin kulutus toki selvitetään myös tarkoin labratestein ennen kuin päästään niin pitkälle, että pääsee leikkausjonoon.

Kannattaa muistaa että leikattuna ei voi syödä ja juoda yhtä aikaan. Siksi jos alkoholia on aivan pakko saada niin sitten kannattaa syödä puoli tuntia ennen alkoholin nauttimista ohjeiden mukainen ateria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi