Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastumiseni kohde ei jätä minua rauhaan?

Vierailija
10.09.2017 |

Olen palavasti ihastunut yhteen ihmiseen ja hän tietää sen. Olen ehdottanut tapailemista, että katsottais mihin se johtaa. Ei kiinnosta. Mutta, tämä henkilö ei jätä minua rauhaan, että pääsisin hänestä henkisesti eroon. Laittelee viestiä, tulee jututtamaan, halailee jne. Olen kieltänyt ja sanonut, että jätä mut rauhaan. Ei mene perille. 3-4 päivää voi olla hiljaisuutta ja sitten taas kilahtaa viesti, tai tulee jutuille. Mun kanssa on kuulema niin mukava olla. No miksei sitten kiinnosta muu?!? Joo ja sinkkuja ollaan kumpikin. Keski-ikäisiä vielä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Ollaan 30v ja mies ei anna mun unohtaa. Mietin että onko aivan tunteeton p****, kun tietää mun tunteet ja toiveet eikä kunnioita niitä yhtään.

Pahinta on että kun ollaan yhdessä, tuntuu kuin meidän välillä ois yhteys. En ymmärrä..

Vierailija
2/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palavasti ihastunut yhteen ihmiseen ja hän tietää sen. Olen ehdottanut tapailemista, että katsottais mihin se johtaa. Ei kiinnosta. Mutta, tämä henkilö ei jätä minua rauhaan, että pääsisin hänestä henkisesti eroon. Laittelee viestiä, tulee jututtamaan, halailee jne. Olen kieltänyt ja sanonut, että jätä mut rauhaan. Ei mene perille. 3-4 päivää voi olla hiljaisuutta ja sitten taas kilahtaa viesti, tai tulee jutuille. Mun kanssa on kuulema niin mukava olla. No miksei sitten kiinnosta muu?!? Joo ja sinkkuja ollaan kumpikin. Keski-ikäisiä vielä.

Siis olet ehdottanut hänelle tapailemista ja sitten kun hän ottaa yhteyttä tai tulee juttelemaan, oletkin närkästynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet ehdottanut hänelle tapailemista ja sitten kun hän ottaa yhteyttä tai tulee juttelemaan, oletkin närkästynyt?

Eikun tulee vain jututtamaan. Ei siis mitään treffejä romanttisessa mielessä, vain tulee vain kohdatessaan jutuille. Ja se viestittely saattaa kestää pitkään. Tiedän, pitäisi lopettaa tai estää. Mutta minä olen se ihastunut ja tää toinen siis (muka?) ei.

Vierailija
4/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Ollaan 30v ja mies ei anna mun unohtaa. Mietin että onko aivan tunteeton p****, kun tietää mun tunteet ja toiveet eikä kunnioita niitä yhtään.

Pahinta on että kun ollaan yhdessä, tuntuu kuin meidän välillä ois yhteys. En ymmärrä..

Juurikin sama juttu.

t:Ap

5/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun tulee vain jututtamaan. Ei siis mitään treffejä romanttisessa mielessä, vain tulee vain kohdatessaan jutuille. Ja se viestittely saattaa kestää pitkään. Tiedän, pitäisi lopettaa tai estää. Mutta minä olen se ihastunut ja tää toinen siis (muka?) ei.

Pitää sinua hihnan päässä koska voi. Hankkiudu eroon hänestä.

Vierailija
6/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii huomiosta ja lypsää sitä lisää. Valitettavasti. On tosi epäreilua tältä mieheltä lähetellä mitään viestejä tai ruokkia näitä tunteita sinussa, kun ei kuitenkaan anna vastakaikua.

Sanooko hän, että olette "vain ystäviä" ja tämä kaikki tapahtuu vain ystävyyden nimissä? Ei tapahdu, hän nauttii tilanteesta. Hänellä voi olla monta samanlaista kuviota meneillään.  

t: puhun kokemuksesta

Vierailija
7/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttii huomiosta ja lypsää sitä lisää. Valitettavasti. On tosi epäreilua tältä mieheltä lähetellä mitään viestejä tai ruokkia näitä tunteita sinussa, kun ei kuitenkaan anna vastakaikua.

Sanooko hän, että olette "vain ystäviä" ja tämä kaikki tapahtuu vain ystävyyden nimissä? Ei tapahdu, hän nauttii tilanteesta. Hänellä voi olla monta samanlaista kuviota meneillään.  

t: puhun kokemuksesta

Juurikin näin. Sanoo haluavansa olla ystävä, vaikka minä sanoin, että jos me jäädään ystäviksi, niin mun sydän särkyy.

Vierailija
8/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ymmärrän sinua niin hyvin. Minulla oli ihan sama tilanne. Mies viekä sanoi, että hänen pitää "miettiä asiaa", kun kerroin hänelle tunteistani. Sitten jatkoi vaan samaan tapaan viestittelyä. Myöhemmin kävi ilmi, että hän tapailikin toista ihmistä, mutta ei kokenut, että olisi pitänyt kertoa tästä minulle mitään. Eikä ymmärtänyt, kun suutuin hänelle tästä asiasta.....hän vain totesi: "Ei ollut mitään kerrottavaa". Just, ja olin itse ollut sydän auki ja kertonut hänelle asian, jota ei ollut helppo kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi