Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävitin lompakkoni, nyt mies on raivoissaan minua

Vierailija
10.09.2017 |

En löytänyt aamulla lompakkoani. Sen on täytynyt jäädä kauppaan eilen. Enpä sitä kaivannut eilen, mutta nyt piti lähteä kaupoille, niin en löytänyt. Mies on aivan raivoissaan ja huutaa minulle :( . Meillä on yhteinen tili ja mies kiroaa, että kaikki on varmaan viety. Ja mistä saan kelan kortin ja ajokortin? Ja kuvat lapsista meni myös :(

Ahdistaa kun mies on niin vihainen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on aivan raivoissaan ja huutaa minulle :( . Meillä on yhteinen tili ja mies kiroaa, että kaikki on varmaan viety.

Eihän kukaan pelkällä pankkikortilla pysty tiliä tyhjentää ellei tiedä myös tunnuslukua. Ja jos on niin typerä, että säilyttää tunnuslukua lompakossa kortin kanssa niin silloin on ansainnut kaiken mitä saa.

Vierailija
22/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on typerä, kun raivoaa. Ei se lompakko sillä takaisin tule. Olet aikuinen ihminen, hoida homma kuntoon. Kai olet kuolettanut kaikki lompakossa olleet pankki- ja luottokorttisi. Huomenna kun arki koittaa, alat hommata uutta kelakorttia ja ajokorttia.

En minä ole mitään kuolettanut kun mies hoitaa meillä raha-asiat. Miten se edes tehdään?

Ap

Voi elämän kevät, jos totta. 

Yksi puhelinsoitto riittää, voin kertoa. Ihan itse etsit pankkisi numeron netistä. 

Ensiksi ajattelin, että mies raivoaa syyttä. Mielipiteeni vaihtui tämän kommentin myötä. 

Ei se mies ole sen fiksumpi jos vain huutaa eikä osaa tehdä mitään. Ja nainen ei osaa kuin kirjoittaa tänne, taitaa olla keksitty tarina 😐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aivan raivoissaan ja huutaa minulle :( . Meillä on yhteinen tili ja mies kiroaa, että kaikki on varmaan viety.

Eihän kukaan pelkällä pankkikortilla pysty tiliä tyhjentää ellei tiedä myös tunnuslukua. Ja jos on niin typerä, että säilyttää tunnuslukua lompakossa kortin kanssa niin silloin on ansainnut kaiken mitä saa.

Luottokortilla voi tehdä kaikenlaista, mutta tässä ei taida edes sellainen olla kyseessä.

Vierailija
24/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä lähimaksulla saa tileihin lovea tehtyä ilman tunnuslukuakin. Ei tosin suurta, mutta jos tilillä ei paljon ole ja vuosibudjetti on pieni, niin tuntuuhan sekin.

Vierailija
25/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pelkillä korteilla voi vahinkoa tehdä. Lähimsksukortilla ehkä muutaman kympin vähingon. Katso ap vielä laukku, taskut, auto tarkkaan. Missä puhelin ja avaimet. Olisko samassa paikassa. Oliko eri laukku. Onko lapset koskeneet.

Vierailija
26/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni myös huutaisi kurkku suorana. Ihmiset pitävät rauhallisena miehenä mutta totuus on toinen.

Vierailija
27/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni myös huutaisi kurkku suorana. Ihmiset pitävät rauhallisena miehenä mutta totuus on toinen.

Tervepä terve, ammattivalittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme