Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävitin lompakkoni, nyt mies on raivoissaan minua

Vierailija
10.09.2017 |

En löytänyt aamulla lompakkoani. Sen on täytynyt jäädä kauppaan eilen. Enpä sitä kaivannut eilen, mutta nyt piti lähteä kaupoille, niin en löytänyt. Mies on aivan raivoissaan ja huutaa minulle :( . Meillä on yhteinen tili ja mies kiroaa, että kaikki on varmaan viety. Ja mistä saan kelan kortin ja ajokortin? Ja kuvat lapsista meni myös :(

Ahdistaa kun mies on niin vihainen

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuossa syytä huoleen ja ärtymykseen. Mutta oikeasti, mistä olet alunalkaen kortit "saanut"? Sieltä ne saat uudelleenkin, kun teet hakemukset.

Vierailija
2/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisissa tilanteissa ei ole mitään järkeä alkaa huutamaan / suuttumaan. Ethän sinä lompakkoa tahallaan hukannut. Kertoo miehestä itsestään paljon kun tekee noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitapa ekaksi sinne kauppaan ja kysy onko löytynyt

Vierailija
4/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisissa tilanteissa ei ole mitään järkeä alkaa huutamaan / suuttumaan. Ethän sinä lompakkoa tahallaan hukannut. Kertoo miehestä itsestään paljon kun tekee noin.

No kyllä on törkeää huolimattomuutta, jos on yhteiset tilit ja kaikki. Ja ei tajunnut että lompakko ollut jo vuorokauden varastettuna!

Vierailija
5/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt aamulla lompakkoani. Sen on täytynyt jäädä kauppaan eilen. Enpä sitä kaivannut eilen, mutta nyt piti lähteä kaupoille, niin en löytänyt. Mies on aivan raivoissaan ja huutaa minulle :( . Meillä on yhteinen tili ja mies kiroaa, että kaikki on varmaan viety. Ja mistä saan kelan kortin ja ajokortin? Ja kuvat lapsista meni myös :(

Eilen olit kaupoilla ja tänään pitäisi taas mennä. Tyypillistä, tyypillistä...

Vierailija
6/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä otsikkoa.

Vierailija
7/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on typerä, kun raivoaa. Ei se lompakko sillä takaisin tule. Olet aikuinen ihminen, hoida homma kuntoon. Kai olet kuolettanut kaikki lompakossa olleet pankki- ja luottokorttisi. Huomenna kun arki koittaa, alat hommata uutta kelakorttia ja ajokorttia.

Vierailija
8/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on törkeää huolimattomuutta, jos on yhteiset tilit ja kaikki. Ja ei tajunnut että lompakko ollut jo vuorokauden varastettuna!

Eihän se välttämättä ole varastettuna ollenkaan! Useimmiten lompakon unohtaa autoon jonnekin penkkien väliin pudonneena. Kaupoista kyllä usein soitetaan asiakkaalle korteista löytyvien tietojen perusteella, ettei ehdi perua korttejaan. Kotona kannattaa katsoa eteisestä, ettei lompakko ole jossain saappaassa, jos se on sinne vahingossa pudottanut kotiin tullessaan tms. 

Vierailija
9/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on typerä, kun raivoaa. Ei se lompakko sillä takaisin tule. Olet aikuinen ihminen, hoida homma kuntoon. Kai olet kuolettanut kaikki lompakossa olleet pankki- ja luottokorttisi. Huomenna kun arki koittaa, alat hommata uutta kelakorttia ja ajokorttia.

En minä ole mitään kuolettanut kun mies hoitaa meillä raha-asiat. Miten se edes tehdään?

Ap

Vierailija
10/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkikortti on kai jo kuoletettu? Ensimmäinen toimenpide.

Vierailija
11/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika avuttomia olette molemmat. Mies ei osaa kuin huutaa, eikö kumpikaan ole käynyt tarkistamassa nettipankista onko joku tyhjentänyt tilin? Ei kai sulla kortin tunnuksia ollut lompakossa? Uuden ajokortin saa helposti nykyään netin kautta, varmasti myös kelakortin, katso kelan sivuilta, äläkä ole niin lamaantunut tossu, toimi! Valokuvatkin varmasti on teillä digitaalisena olemassa.

Onko käynyt mielessä soittaa poliisilaitokselle jos sinne olis toimitettu, ja tietävät jos se lompakko tuodaan sinne että kaipaat sitä? Pitäiskö sun pankkikortti laittaa kiinni ettei sitä vaan kukaan saa käytettyä?

Todella uusavuttonta touhua, miten pärjäätte elämässä muutenkaan...?

Vierailija
12/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mitään kuolettanut kun mies hoitaa meillä raha-asiat. Miten se edes tehdään?

Ap

Soitetaan asiakaspalveluun. Jos kortti/kortit ovat sinun henk.koht, sinun tulee tehdä se itse. Eivät ota ilmoitusta vastaan mieheltäsi.

Vierailija
13/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka ihmeessä sä voit olla naimisissa ja äiti 12-vuotiaana?

Vierailija
14/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ymmärrä että kadonneet kortit pitää kuolettaa??? Sulle ei pidä antaa kortteja ollenkaan. Ei ihme että mies huutaa...

Vierailija
15/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katso pankkisi nettisivulta, siellä neuvotaan.

Kai sinulla on oma pankkitili ollut ennen miestä ja olet omat asiasi hoitanut? 

Vierailija
16/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet ap jos miehesi yllättäen kuolee? Ja sinä olet kuin joku sata vuotta sitten elänyt nainen joka ei tiedä mistään mitään...? Koitapa nyt raahautua tänne 2017 vuoteen.

Vierailija
17/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuvat lapsista meni myös :(

Onko lapset kuolleet vai huostassa, kun kuvat niin surettaa??

Vierailija
18/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi elämän kevät, jos totta. 

Yksi puhelinsoitto riittää, voin kertoa. Ihan itse etsit pankkisi numeron netistä. 

Ensiksi ajattelin, että mies raivoaa syyttä. Mielipiteeni vaihtui tämän kommentin myötä. 

Vierailija
19/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se välttämättä ole varastettuna ollenkaan! Useimmiten lompakon unohtaa autoon jonnekin penkkien väliin pudonneena. Kaupoista kyllä usein soitetaan asiakkaalle korteista löytyvien tietojen perusteella, ettei ehdi perua korttejaan. Kotona kannattaa katsoa eteisestä, ettei lompakko ole jossain saappaassa, jos se on sinne vahingossa pudottanut kotiin tullessaan tms. 

Vuosia sitten unohdin pankkikorttini Alepan kassalle. Se oli siis siihen aikaan, kun kortti piti antaa kassalle höylättäväksi ja kuitti allekirjoitettiin. Huomasin asian seuraavana päivänä toisen kaupan kassalla.

Ensin pengoin lompakon, laukun jne. Sitten aloin muistella missä olen sitä viimeksi käyttänyt. Soitin Alepaan, josta kerrottiin, että täällä se on meidän kassakaapissa. Olisivat kuulemma muuten soittaneet, mutta kun numerotiedustelusta kysyttäessä ainoa nimelläni olevan kännykkänumeron tietona oli isännöitsijätoimisto (minulla työsuhdeliittymä). Eivät uskaltaneet soittaa, kun eivät olleet varmoja, onko sama /oikea henkilö kyseessä. Ymmärtäisin, jos nimeni olisi Liisa Virtanen tai Maija Lahtinen mutta kun minulla todella uniikki ja harvinainen nimiyhdistelmä, jota ei taatusti ole kellään  muulla koko maailmassa, niin olisi pitänyt tajuta, että se on minun numeroni.

Vierailija
20/27 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sorry nyt :elätkö vuotta 2017 tai miten ihmeessä pystyt olemaan noin avuton :o Ihan oikein ,että mies raivoaa kun noin avutonta joutuu holhoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi