Tapailemani miehen takin taskusta löytyi sähkötainnutin, nyt vähän karmii
Olen tapaillut nyt neljä kertaa miestä, johon tutustuin netissä. Jutut ovat olleet muuten normaaleja, paitsi että kerran humalassa tunnusti että on aina vihannut äitiään. No juu, ei siinä mitään, ei kai kaikilla voi olla unelmavanhempia.
Olimme ajelemassa hänen autollaan ja hän riisui takkinsa jossain kohtaa. Metsäpätkällä ei ollut huoltoasemaa tai mitään ja mies pysähtyi kusella käymään. Tällä välin hänen puhelimensa alkoi soida siellä takin taskussa. Kaivoin sen esiin ja tarkoitus oli huutaa perään että puhelin soi, kunnes huomasin sähkötainnuttimen. Olimme tosiaan "keskellä ei mitään" eli jos mies olisi päättänyt tehdä sillä jotakin, kukaan ei olisi minua auttanut.
Menin paniikkiin ja tungin tainnuttimen penkkini alle ja siihen romua eteen, tasku kiinni ja yritin olla normaalisti. Valittelin huonoa oloa ja että taidan olla tulossa kipeäksi ja pyysin miestä heittämään minut kotiin. Hän ajoi minut kotiin.
Nyt en tiedä mitä teen, onhan se tainnutin voinut olla ihan itsepuolustusta ja hätätilanteita varten. Mies ei ole ilmeisesti vielä huomannut sen kadonneen, mutta kun huomaa? Mitä jos kysyy minulta siitä? Olen nyt ihan pyörälläni päästä, mitä te tekisitte osassani?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkölamauttimen kanto on laitonta siviilille.
Mutta joka tapauksessa en olisi enää yhteydessä mieheen. Ja nyt sinulla on hallussasi se lamautin. Soittaisin itse poliisille ja kysyisin, että mitä he haluavat, että teen sillä. Luultavasti pyytävät tuomaan asemalle ja sitten viet ja kerrot, miten se päätyi sinulle. He saavat olla yhteydessä mieheen, jos haluavat ja jatkoselvittää hänen puuhiaan, jos haluavat.
Mutta ap:han on varastanut lamauttimen, voiko saada syytteen siitä?
Enpä usko. Vaarallisessa tilanteessa saa kyllä ottaa laittoman aseen toiselta pois ennaltaehkäisevästi itsepuolustukseksi.
Huumekauppiailla noita lamauttimia on. Käyttökynnys alempi kuin aseessa.
Ymmärtääkseni ap tunki lamauttimen auton penkin alle ja veti miehen takin taskun kiinni, jossa se siis oli ollut.
*
Mutta ilmoittaisin poliisille lamauttimesta siviilillä.