Miksi ei enää tule Ellos kuvastoa? Eikä sitä voi edes pyynnöstä tilata!?
Ja joo ymmärrän, nettiaika, nykyaika, jne, varmaan kuvasto on 70-lukua, mutta haluaisin sen silti.
Tilaan todella paljon netistä, mutta tuotteet haluan katsella paperikuvastosta. Nettiselaaminen vie liikaa aikaa ja en jaksa hakusanahaulla 'paitapusero' selata tuhatta eri paitaa. Haluan kuvaston! Selkeän kuvaston jossa esitellään uutuudet.
Ellos lopetti kuvastojen lähettämisen (ainakin minulle) n. 2v sitten. Meni into ostaa yhtään mitään. Onko joku saanut jonkun kuvaston vielä nyt? Pitääkö olla joku premium asiakas?
Kommentit (37)
Joo muistelen että joulun aikaan tuli joku ohut pikkukuvasto. Mutta siis surkea lipare siihen vanhaan kinnon kuvastoon verattuna.
Lol Ellos, Ruotsin Anttila. Luulin, ettei sitä ollut enää olemassakaan.
Ellos on olemassa ja siellä on erittäin hyvät ulkoiluvaatteet (esim ahkka-merkki). Kuvastoa kyllä kaipailen itsekin, mutta taitaa olla että enää niitä ei tule. Ihme kyllä H&M jaksaa kuvastot painattaa ja postittaa. Sieltä tilaankin paljon kun kuvastosta 'innostun'. Elloksen ehkä kannattaisi palauttaa kuvastonsa henkiin?
Minulle tulee ohuita lehdyköitä, mutta kaverille tuli vielä joskus 8 kk sitten paksu kuvasto, Ikean kuvaston tapainen. Soitin Ellokseen ja sanoin, että haluan samanlaisen, mutta kieltäytyivät lähettämästä! Melko mystistä.
Voi ihana Elloksen kuvasto! Tulikin nuorempana (teininä) tilattua sieltä juurikin kuvaston takia. Nyt olen jo unohtanut koko sivuston, ei kyllä ihmekään.
Minusta oli teininä ihanaa istua sängyllä ja selata kuvastoa. Vieressä äidin tekemä pulla ja kotitekoista mehua.
Mitään en ikinä tilannut mutta oli kiva haaveilla mitä ostaisi kun olisi aikuinen jolla olisi rahaa.
Kaipaan nettiaikanakin kunnon kuvastoja! Anttilan joulukuvasto, Ellos, Hobby Hall. Anttilaan ei enää ole ja Hobby Hall on mennyt huonompaan suuntaan. Ellos lähettää enää ohuita lipareita silloin tällöin 😞
Kaipaan painettuja vanhan ajan matkaesitteitä. Netistäkin hotellit löytyy mutta jotenkin paperijulkaisujen selaaminen ja muistiinpanot oli helpompia. Kai minä olen vanha...
Oisko vaikka siksi, että luonto kiittää kun ei painetä järjettömiä määriä kuvastoja, jotka selailun jälkeen tai jopa selaamatta päätyvät hyödyttöminä roskiin.
Olen varmaan tullut vanhaksi kun minäkin muistelen lämmöllä kuvastoja, vaikka olen siirtynyt lukemaan kirjatkin sähköisessä muodossa..
Haluaisin myös ostaa digitaalisessa muodossa kaikki vanhat Ellos, Seppälä, Anttila jne kuvastot.
Ja vielä mahtava idea jollekin ihan ilmaiseksi, senkus pistätte rahoiksi: nettiin vanhoja kuvastoja ja ihmiset saavat klikkaamalla äänestää esim. vaatteista minkä ostaisivat tänä päivänä. Se tuote sitten tuotantoon ja myyntiin.
Paperisen kaikki on helpommin ja selkeämmin esillä.
Vrt tämän kauden ylioppilaani. Hän kertoi, että lähes jokaisella oli lukiossa paperiset kirjat. Ne vaan on selkeämpiä. Luostarivuoren lyseo turku.
Vihaan hakea netistä yhtään mitään tietoa.
Jos vaikka selaa jonkun yliopiston vaihtoehtoja, niin kamala homma etsiä minkä hkjsann takaa nyt mikäkin tieto löytyy. Ennen kaikki oli selkeästi papeeisessa opinto-oppaassa.
Kuvastoa ois kyllä mukava selata, mutta ei sieltä viitsis mitään tilata kun hinnat noussu niin älyttömiksi.
Rakastan kuvastoja! Voi miten kaipaan Anttilan ja Elloksen paksuja kuvastoja. Ikean kuvasto on ihana, selailen jopa Biltemankin kuvastot läpi.😀
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli teininä ihanaa istua sängyllä ja selata kuvastoa. Vieressä äidin tekemä pulla ja kotitekoista mehua.
Mitään en ikinä tilannut mutta oli kiva haaveilla mitä ostaisi kun olisi aikuinen jolla olisi rahaa.
Mä sain pari kertaa vuodessa tilata Elloksen ja Anttilan kuvastoista vaatteita lapsena. Makasin sohvalla ja mustekynä kädessä ympyröin kivoja juttuja ja äiti sitten tilasi ne, ei tietenkään kaikkea mutta osan. Kun olin teini kirjoitin itse tilauslomakkeisiin koodit ja koot, silloin oli jo H&M:n kuvastot. Oi niitä aikoja.
Eipä ole Ikeallakaan enää kuvastoa.
Ellos ja Anttila kuvastojen alusvaateosiot oli hyvää runkkumatskua 😅
Minäkin Bilteman kuvastoa olen selaillut -nainen : D D
Vierailija kirjoitti:
Ellos on olemassa ja siellä on erittäin hyvät ulkoiluvaatteet (esim ahkka-merkki). Kuvastoa kyllä kaipailen itsekin, mutta taitaa olla että enää niitä ei tule. Ihme kyllä H&M jaksaa kuvastot painattaa ja postittaa. Sieltä tilaankin paljon kun kuvastosta 'innostun'. Elloksen ehkä kannattaisi palauttaa kuvastonsa henkiin?
Whaaat?? Tuleeko joillekin vielä H&M:n kuvasto? Mäkin haluun! Miten sellaisen saa tilattu itselleen?? Kuvastoa olisi paljon kivempi selailla kuin nettikauppaa.
Minulle tulee satunnaisesti Ellokselta muutaman sivun esitteitä, mutta mitään oikeaa kuvastoa ei ole tullut vuosikausiin, vaikka ostan muutamalla sadalla eurolla vuosittain sieltä.