Irma sitten laantui ja näyttää myös pääosin ohittavan Floridan länsipuolelta, oletteko pettyneitä?
Ei sitten ehkä tulekaan niin valtavasti ruumiita ja hävitystä? Sitähän te olette janonneet.
Kommentit (13)
Eihan se ole viela iskenyt edes Key Westiin. Kylla te viela ehditte havitysta nahda menee se minne tahansa silla systeemi on paljon leveampi kuin koko Florida.
Todennäköisesti voimistuu uudestaan lähempänä Floridaa.
Katsopa noita live-säätutkakuvia. Ne eivät valehtele päinvastoin kuin mediat jotka saavat elantonsa näistä "viimeiset kuvat Flodidasta ennen kuin Irma iskee" -kauhunkylvämisjutuista.
Olen pettynyt.
Kaipaan katastrofeja, kunhan eivät tänne iske. WTC-iskujen aikaan olin täpinöissä varsinkin niistä ikkunoista hyppääjistä.
Ymmärrän, että tuntuu kieroutuneelta. Olen lähipiirissäni empaattinen ihminen. Nämä ovat kuin näytelmää.
Kyllä, olen pettynyt. Olisin halunnut nähdä massiivisen katastrofin.
No, paluu takaisin koriksen vihaamisen arkeen.
En ole pettynyt vaan helpottunut. Ystävä asuu Miamissa, joten en todellakaan ole pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ehkä tulekaan niin valtavasti ruumiita ja hävitystä? Sitähän te olette janonneet.
Itseasiassa tuossa on käymässä kuten toivoin, ei osu Miamiin. Jos hurrikaani olisi suunnannut takaisin merelle, olisi ollut vielä parempi.
Se että kuvittelet muiden janoavan hävitystä kertoo että olet aika sairas tapaus itse. Oksettavaa.
Aika moni on kuule toivonut tuhoa Floridaan, koska osavaltio tuki Trumpia presidentinvaaleissa. Toivottavasti sinulla on sanko lähellä, kun tietoisuus tuosta iskee tajuntaasi.
Massiivinen hävitys ja tuho on jotenkin kiehtovaa -- oli sota tai luonnonmullistus.
Kun mediassa päivätolkulla meuhkataan suurista tuhoista ja niitä ei tulekaan, niin onhan sitä pettynyt.
Mutta katsotaan nyt. Hirmumyrskyt ovat oikullisia, ennustaminen vaikeaa...
En oo käynyt Floridassa ja en tule käymään. Ei vaikuta kiinnostavalta paikalta. Hjalliksen poika Leo 16 vee on Floridassa pelaamassa lätkää ja ilmeisesti käy koulua myös. Hurrigaaneja ei tarvi olla koko maailmassa.
Trumpin vihaajia harmittaa kun ei osu Mar a Lagoon. No, enskerralla sitten.