Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakkaat ovat hirviöitä!

Vierailija
09.09.2017 |

Miksiköhän aiempi aloittamani keskustelu poistettiin? Tämähän on hyvää terapiaa aspatöissä oleville.

Eli olen viikon verran työskennellyt suht haastavassa aspatyössä. Alkaa olemaan oma jaksaminen ihan kaput. Joka päivä joku huutaa tai kettuilee tai haukkuu päin naamaa. Olen miettinyt, etten enää jaksa ja lopetan työt koeajalla. Miksi ihmeessä mä olen joku kurakaivo, johon kaiken saa purkaa?? en jaksa! Miten te muut jaksatte? Työporukka on kyllä ihana ja ollaan asenteella "ikävä asiakas on aina väärässä", eli mitään syyllistämistä sieltä ei ikinä tule. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ooppas sitten yksin niiden ikävien asiakkaiden kanssa ja joudu kestämään kaikki haukut yksin. Myös sellaisissa asioissa joihin et itse voi vaikuttaa esim. liian vähän työntekijöitä ja sen takia jonot ja odotukset.

P.S. Kyllästynyt asiakkaiden ymmärtämättömyyteen

Vierailija
2/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi haudankaivajan asiakkaat eivät soita poskeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten ihmiset kehtaa olla joskus niin ilkeitä...

Vierailija
4/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi tajuta että joku huutaa ja mesoo esim kaupassa. Tai muualla. Missä tai minkä tyyppisessä aspassa oot? Jos jossain puhelimen välityksel olevas palvelussa, niin niissä ihmiset raivoo enemmän ku ei oo näköyhteyttä.

Vierailija
5/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut firmat ovat todellisia kusettajia jolloin aspa joutuu vastuuseen pomojen kusipäisyydestä kun ei pomoihin saa yhteyttä.... aspojen pitäisi tajuta ottaa puhelu pomolle ja antaa puhelin asiakkaalle. muuten olen aspojen puolella kun noin 40% ihmisistä on tosi outoja.

Vierailija
6/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joutunut venaan, kuunnellen hissi musiikkia pitkän ajan puhelimessa vituttaa jo valmiiksi, ei sen aspan tarvitse paljoa mokata niin soppa on valmis.

Vierailija
7/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellaisessa aspassa missä on näköyhteys asiakkaisiin. Esimerkiksi Olet tekemässä edellisten asiakkaiden tilauksia ja sen takia seuraavat joutuvat jonossa odottamaan, sitten kun pääsen palvelemaan heitä saa vain kiukuttelua ja tiuskimista ja ihmettelyä, että miksi et voinut ensin palvella minua.

Vierailija
8/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomojen kusipäisyyttä on myös laittaa liian vähän työntekijöitä vuoroon (eli olet yksin)helvetinmoisessa kiireessä.

Vierailija
9/9 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään kauppaan ja siellä kassa sai kuulla kunniansa kun eräs tuote oli loppu. Nainen antoi tulla täydeltä laidalta, hävetti hänen puolestaan. Kyllä se vaikuttaa ihmiseen kun huudetaan, oli todella vaisu vaikka kohtelias kun tuli mun vuoro. Itse en harrasta kaupparaivoa, harvoin edes valitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi