Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masennustako?

04.04.2006 |

Miten tunnistan olenko masentunut?

Itse olen alkanut epäillä minulla olevan jotain vikaa jossain, koska olen koko ajan ahdistunut, tuskainen ja rauhaton. Tiuskin ja ärjyn lapsille, pininkin vastoinkäyminen lasten kanssa saa minut karjumaan.

Neuvola-terveydenhoitajamme on sen luontoinen, etten ikinä pysty hänelle asiasta puhumaan. Mieheni jäi taasen jumiin lauseeseen " en ole onnellinen" , kun kerroin hänelle epäilystäni, kenties masennuksesta.

Onko neuvoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärillä, mieluiten varmaan psykiatrilla. On koko perheen edun mukaista, että hoidat itsesi kuntoon mahdollisimman pian (siis jos lääkäri katsoo sinun tarvitsevan jotain hoitoa). Ja ehkä jokin fyysinen sairauskin voi aiheuttaa jotain tuollaista, tai esim. e-pillerit? Joka tapuksessa, mistään neuvolatädistä en voi kuvitella olevan hirveästi hyötyä tällaisissa asioissa. Itse on varmasti vaikea määritellä, mikä vaivaa ja tarvitseeko hoitoa tms. - jättäisin sen lääkärin tehtäväksi.

Vierailija
2/2 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysyhdistys Taimin sivulla(Tamperelainen) on sinunkin aiheeseen liittyvää materiaalia,johon on hyvä verrata omaa fiilistä.Myöskin lääkehoitoesimerkit jne.ovat selkeät. Paikalliset mielenterveystoimistot auttavat myös kasvotusten keskustelussa,mikä onkin monesti tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla