Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman miehen ottaisit mielummin?

Vierailija
09.09.2017 |

Kaksi vaihtoehtoa. Vain kaksi.

Kumman miehen ottaisit mielummin?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti pitää naisella olla elämä solmussa jos oikeasti pitää laittaa miehen varallisuus ulkonäön edelle.

Vierailija
2/20 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja tulot ei kerro minulle miehen luonteesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen. Mutta jonkin verran sympaattisempana pidän ulkonäön ihailua kuin varallisuuden.

Vierailija
4/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti pitää naisella olla elämä solmussa jos oikeasti pitää laittaa miehen varallisuus ulkonäön edelle.

Hyvä ulkonäkö ei ole kovin merkityksellinen asia. Ehkä päinvastoin vierastaisin kovin komeaa puolisoa. Iskisi alemmuuskopleksi ja pelkäisin että lähtee jonkun kauniimman matkaan. En siis itse ole kaunis, vaan ihan perusnainen.

Suuriin tuloihin yhdistyy usein (ei aina, tiedän) luonteenpiirteitä tai muita ominaisuuksia joita miehessä arvostan. Älykkyys, sinnikkyys, kouluttautuminen, ahkeruus yms. Nämä siis saattavat liittyä hyvään palkkaan.

Samoin pieneen palkkaan saattaa liittyä se että ei arvosta työntekoa tai koulutusta. Ei halua panostaa uraan. En usko että tuollainen ihminen olisi hyvä pari minulle tai minä hänelle.

En koe että elämäni on mitenkään solmussa. Olen mm. erittäin hyvässä parisuhteessa minulle sopivan miehen kanssa.

Vierailija
5/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakkohan tähän oli heti saada tuollaista ylevää lässytystä. Olette te ämmät niin teennäisiä.

Vierailija
6/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suurituloisuus (ainakin välillä) kertoo paljonkin luonteesta. Itse ajattelen juuri toisinpäin että on outoa arvottaa hyvännäköisyyttä niin paljon. Mutta tämä onkin vain omakohtainen kokemus eli voisin todennäköisemmin ihastua menestyneeseen mutta rumaan.

Vierailija
7/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 3. Mukavan ja RAKKAAN :)

Vierailija
8/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I want my money.

Vierailija
9/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas ja mukava, ulkonäkö ei ole minulle ensimmäisellä sijalla.

Hyvännäköiset miehet ovat omassa elämässäni osoittautuneet itsekeskeisiksi ulkonäön ja itsensä tuijottelijoiksi, varmaan kivoja ja ihaniakin on, mutta omien kokemuksieni perusteella liian hyvä ulkonäkö on jo turn off.

Vierailija
10/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Raha ja ulkonäkö ei merkitse niin paljon. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
11/20 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tehdä valintaa noilla kriteereillä.

Vierailija
12/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ulkonäkö ei konkretisoidu millään tavalla mitattavaksi joten miksi tehdä valintoja sen perusteella. Voihan se ruma ja varakas olla vaikka kuinka hyvä ihmisenä ja se hyvännäköinen itseään peilaava narsisti.

Vierailija
13/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tehneellä ikää 12v?

Vierailija
14/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkohan tähän oli heti saada tuollaista ylevää lässytystä. Olette te ämmät niin teennäisiä.

No kun sinä olet niin paljon realistisempi ja fiksumpi, niin kerropa mitä parisuhteen kannalta tärkeää miehen luonteesta ulkonäkö tai varallisuus kertoo?

Vierailija
15/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kumpikaan vaihtoehto ei kelpaa kun ei ole tapana valikoida noilla kriteereillä. Koita keksiä jotain uutta.

Vierailija
16/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen tehneellä ikää 12v?

Se on pauttiarallaa tuon  naisia ämmiksi nimittelevän uliulin henkinen ikä, jep.Eikä se siitä kohoa kun ei ole sitä  kapasiteettiä.

Vierailija
17/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noista valitaan, niin ulkonäkö on tärkeämpi, en mene sänkyyn ruman miehen kanssa. Mutta hyvä ulkonäkökään ei auta, jos muuten on mulkero.

Vierailija
18/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaan ihastuu aina ❤️

Vierailija
19/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä  olet yhtä tyhmä  ja harhainen kuten yleensäkin. Toisaalta on ihan hyvä että pysyt harhoissasi niin sinua paremmat miehet pariutuvat ja lisääntyvät. Tuolla ajatus-ja arvomaailmalla ja asenteella sun on parempikin olla yksin.

Vierailija
20/20 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huumorintajuisemman, fiksumman, sivistyneemmän ja mukavamman, joka osaa keskustella ja jolla on riittävä yleistietämys.