Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, työkaveri pyysi mua lasilliselle

Vierailija
09.09.2017 |

Ollaan jo jonkun aikaa flirttailtu töissä ja eilen hän sitten kahvitauolla kysyi yllättäen, että lähtisinkö hänen kanssaan lasilliselle uudehkoon ravintolaan, joka on avattu työpaikkamme lähelle. Ens viikon keskiviikkona sit mennään, saas nähdä seuraako tästä jotain.. Onko teillä kokemusta vastaavasta ja johtiko se johonkin? Itse olen pyrkinyt välttelemään työpaikkaromansseja viimeiseen asti, mutta nyt olen mennyt vähän ihastumaan tähän työkaveriini..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lasillinen tarkoittaa?

Vierailija
2/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sen kaikki tietää mitä tarkoittaa. Yksi huurteinen ja väkinäiset spekket ja sit selkään. Ymmärrä sit lähteä kotiin kun tilanne ohi. Inhottaa kun kaikki ei tajua lähteä eikä ymmärrä vihjeitä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosimies kirjoitti:

Kyl sen kaikki tietää mitä tarkoittaa. Yksi huurteinen ja väkinäiset spekket ja sit selkään. Ymmärrä sit lähteä kotiin kun tilanne ohi. Inhottaa kun kaikki ei tajua lähteä eikä ymmärrä vihjeitä.....

Miten ihmeessä voit kirjoittaa noin rumasti? Joku taisi tehdä oharin? Vai lähtikö työkaverit lasilliselle?

Vierailija
4/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea

Vierailija
5/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosimies kirjoitti:

Miten ihmeessä voit kirjoittaa noin rumasti? Joku taisi tehdä oharin? Vai lähtikö työkaverit lasilliselle?

Ensimmäinen nurkkiin pyörimään jäävä jo ilmoittautuikin. FYI: kun rojut on torvessa tarkoittaa se että sinun on aika soittaa taksi.

Vierailija
6/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta EI syödä! Ikinä. Mikään ei ole kiusaannuttavaa katseltavaa kun kaksi kolleegaa, jotka ovat olleet toisiinsa ihastuneita, mutta ovat sittemmin eronneet ja kyttäilevät ja puhuvat toisistaan pahaa työpaikalla. Idiootit eivät edes tajua hakeutua toisiin tehtäviin...

Vierailija
7/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite menin työkamun kans yksille ihan kaveripohjalta. Hän kuitenkin halusi tutustua paremmin ja nyt on reilu 4 kk tapailtu. Olemme samassa firmassa töissä, mutta fyysisesti työskentelemme eri paikoissa. Töissä emme ole puhuneet kellekkään suhteestamme.

Vierailija
8/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisellä deittailulla voi olla yllättävät seuraukset

iltalehti.fi/ulkomaat/201709092200382731_ul.shtml

Vierailija
9/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :)

Vierailija
10/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tekemässä 'pahaa aavistamattomana' töitä, kun työpaikan harmain ja värittömin hiippailija tuli selän taakse ja kysyi: "Lähtisikö kaunis rouva elokuviin?"

Vierailija
11/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tekemässä 'pahaa aavistamattomana' töitä, kun työpaikan harmain ja värittömin hiippailija tuli selän taakse ja kysyi: "Lähtisikö kaunis rouva elokuviin?"

Lähtikö?

Vierailija
12/15 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta EI syödä! Ikinä. Mikään ei ole kiusaannuttavaa katseltavaa kun kaksi kolleegaa, jotka ovat olleet toisiinsa ihastuneita, mutta ovat sittemmin eronneet ja kyttäilevät ja puhuvat toisistaan pahaa työpaikalla. Idiootit eivät edes tajua hakeutua toisiin tehtäviin...

Joo, järki sanoo, että kannattaisi lopettaa tässä vaiheessa, mutta tunteet vie toiseen suuntaan.. Olin tosi yllättynyt, että mies rohkeni kysyä mua lasilliselle. Enhän toki vielä tiedä, että onko hän liikkeellä ihan kaveripohjalta vai mitä hänen mielessään liikkuu..

Ap

Vierailija
13/15 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan tuttu nainen kutsui minut aamiaiselle ennen lentoani kolmen viikon myyntimatkalle Kaukoitään. No hyvän aamiaisen sain ja matkaan lähdin. Ei siellä mitään ihmeempää tapahtunut, kuitenkin tämä oli varmaan jonkunlainen vihje, että yhdessäkin voitaisiin olla:) Suhteeseenhan tämä johti, ja ekana yhteisenä iltana luonani sängyssä innolla peuhattiin. Naimisiin mentiin parin vuoden kuluttua, ja kahden pojan verran lisäännyttiin!

Vierailija
14/15 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tosimies kirjoitti:

Ensimmäinen nurkkiin pyörimään jäävä jo ilmoittautuikin. FYI: kun rojut on torvessa tarkoittaa se että sinun on aika soittaa taksi.

Siitä puhe mistä puute, eli siellä taitaa peräkammarin 17-v. jonne tyttöystävän puutteessa esittää nyt pikkuisen isompaa ja kovempaa pojua kuin todellisuudessa on. 

Vierailija
15/15 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi