Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vakavasti sairasta miestäni, miten tästä eteenpäin...?

Vierailija
09.09.2017 |

Mieheni on vakavasti sairas, ollut jo pitkään. Meillä on pienehköt lapset, onneksi myös hyvä tukiverkko, joka auttaa.

Olin muutaman ystävän kanssa pitkästä aikaa viihteellä ja tuli otettua liikaa (tiedän, ei ole mikään puolustus) ja päädyin tuntemattoman kanssa sänkyyn. Tiedän, että tekoni oli todella törkeä, huomioiden mieheni tilan. Omantunnon tuskat on ihan järkyttävät, mutta en todellakaan halua tästä kertoa miehelle, ainakaan ennen kun on varmaa, että hän selviää.

Saa haukkua, ruoskin itsekin itseäni jo ihan tarpeeksi. Mutta, mutta, miten elää tän syyllisyyden kanssa ja jaksaa hoitaa lapset ja olla miehen tukena? En halua puhua tästä ees lähimmille ystäville, koska se saattais mennä liian aikasin miehen korviin. Miks pitää olla näin idiootti!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro kenellekään! Unohda itsekin koko juttu, ja jatka elämääsi.

Vierailija
2/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoks sitä lättyä on kaikille levittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä miehellä on minun mielestäni oikeus kuulla minkälainen nainen hänellä on! Saa sitte itse päättää että haluaako katsella tuollaista lorttoa, vai olisiko sittenkin parempi sairastaa ihan yksin. Suosittelen vastuun kantamista siitä mikä olet, ja rehellisyyttä. Jos rehellisyydenkin olet arvoistasi hylännyt, et tosiaankaan ole minkään arvoinen.

Vierailija
4/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Kyllä sillä miehellä on minun mielestäni oikeus kuulla minkälainen nainen hänellä on! Saa sitte itse päättää että haluaako katsella tuollaista lorttoa, vai olisiko sittenkin parempi sairastaa ihan yksin. Suosittelen vastuun kantamista siitä mikä olet, ja rehellisyyttä. Jos rehellisyydenkin olet arvoistasi hylännyt, et tosiaankaan ole minkään arvoinen.

Minä voisin kyllä kertoa heti, ei ole kyse siitä. Mm. lääkäri on kuitenkin monesti sanonut, että miestä tulis mahdollisuuksien mukaan säästää ikäviltä uutisilta, koska se mitä todennäköisemmin vaikuttaa negatiivisesti toipumiseen.

ap

Vierailija
5/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Minä voisin kyllä kertoa heti, ei ole kyse siitä. Mm. lääkäri on kuitenkin monesti sanonut, että miestä tulis mahdollisuuksien mukaan säästää ikäviltä uutisilta, koska se mitä todennäköisemmin vaikuttaa negatiivisesti toipumiseen.

ap

Kysymys on juurikin siittä! Jos todella olisit halunnut säästää miestä ikäviltä uutisilta ja asioilta, olisit ollut uskollinen miehellesi! Nyt et todellakaan halunnut säästää häntä ollenkaan, ja suosittelen opettelemaan rehellisyyttä ja kantamaan vastuun tekemisistäsi! Sinä todella olet nainen joka vaikuttaa negatiivisesti miehesi paranemiseen, miehesi olisi ansainnut paljon paremman naisen kuin sinut. Kyllä säälittää ja tulee niin paha mieli niiden miesten puolesta, jotka saavat tuollaisen lorton puolisokseen, ja he vielä luulevat että heillä on kunnollinen nainen. Hyi olkoon!!!

Vierailija
6/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

ap

Höpsis, pöpsis! Äläs nyt narraa.  Lääkäri ei tuollaisia ohjeita anna. Lääkäri ei kehota salaamaan mitää elämän nurjia puolia. 

Mutta itse kyllä sinuna järkeislisin, ja olisin asiasta hiljaa!

Vierailija
7/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ruoskimiskommentit omaan arvoonsa. Sulta vaaditaan tässä tilanteessa paljon, ole itsellesi armollinen ja anna anteeksi. Miestä ei kuormittaisi vielä totuudella. Odota kunnes hän toipuu ja kerrot sitten kun on vahvempi. Jollei toivu niin annat mennä kertomatta. Mutta älä ota uusiksi ennen kuin tilanne ja suhteenne jatko on ratkennut.

Vierailija
8/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sairaus edes liittyy tähän? Yhtä väärin pettäminen olisi ollut, vaikka miehesi olisi terve. Komppaan ensimmäistä: kärvistele asia itseksesi ja ota opiksesi.

Vierailija
9/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omaishoitajan täytyy olla iskussa. Hyvin teit itsellesi, jatka elämää hyvillä mielin!

Vierailija
10/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Otat opiksesi, ole armollinen itsellesi. Helppoa ei sinullakaan ole ollut, joten tuollaista voi tapahtua. Tämä on elämää.

Vierailija
11/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tarvitsit juuri sillä hetkellä läheisyyttä vailla rasitteita: käsiä, kosketusta, seksiä. En näe mitään pahaa asiassa. Miksi sinun pitäisi kertoa jutusta miehellesi. Älä enää kuormita muutenkin rasittunutta mieltäsi turhalla syyllisyydellä. Voimia!

Vierailija
12/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, että miehesi kärsii, kerro.

Muuten pidät asian omana tietonasi koko loppuelämäsi.

Vierailija
13/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro.

Se ei hyödytä ketään tässä tilanteessa.

Elämässä sattuu joskus näin ja joskus on armeliaampaa pitää omana tietona.

Varsinkin nyt.

Unohda ja anna itsellesikin armoa, sinullakin on ollut raskasta.

Vierailija
14/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aikanaan pettänyt miestäni. Olisin mielellään voinut, olin yksinäinen ja puutteessa ja tilaisuuksia tuli. Hukkaan heitettyä elämää!

Lähdin lopulta, kun mies ei ollut koskenutkaan minuun yli vuoteen. Ei hän minusta välittänyt, tuskin koskaan. Teot puhui! Oikeastaan harmittaa, etten pettänyt. Olin ihan laiminlyöty kuitenkin.

Ja jos joku haluaa kertoa, että olisi pitänyt erota, niin olen samaa mieltä. Lasten takia en lähtenyt aiemmin ja mieskään ei eroa halunnut ennen kuin löysi uuden. Vaikka siis pyysin, ei ottanut todesta, eipä se minua muutenkaan kuunnellut.

Vierailija
15/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

ap

Kysymys on juurikin siittä! Jos todella olisit halunnut säästää miestä ikäviltä uutisilta ja asioilta, olisit ollut uskollinen miehellesi! Nyt et todellakaan halunnut säästää häntä ollenkaan, ja suosittelen opettelemaan rehellisyyttä ja kantamaan vastuun tekemisistäsi! Sinä todella olet nainen joka vaikuttaa negatiivisesti miehesi paranemiseen, miehesi olisi ansainnut paljon paremman naisen kuin sinut. Kyllä säälittää ja tulee niin paha mieli niiden miesten puolesta, jotka saavat tuollaisen lorton puolisokseen, ja he vielä luulevat että heillä on kunnollinen nainen. Hyi olkoon!!!

Hyi olkoon itselles! Sinä voisit ihan pikkasen opetella ymmärtäväisyyttä ja toisen asemaan asettumista!

Minun mieheni oli vakavasti sairas yhteensä 8v, monesti oli kuoleman kielissä, loppujen lopuksi selätti sairautensa ja on nyt terve. Mieheni oli sairastanut noin 5v ja taas kerran oli lähellä kuolemaa. Samoihin aikoihin minä erehdyin pettämään, oli yks ainoa kerta, jota kadun lopun elämäni. En kertonut miehelle heti tapahtuneen jälkeen, niin kamalaa kun se onkin niin pidin sen omana tietonani. Mies oli jo saanut kuulla parhaan ystävänsä joutuneen onnettomuuteen ja isänsä oli kuollut samoihin aikoihin. En vaan pystynyt tuohon samaan syssyyn kertomaan, että minä johon hänen olis pitänyt pystyä luottamaan olin pettänytkin hänen luottamuksensa.

Kun varmistui, että mies on lopullisesti selättänyt sairautensa, kerroin omasta hairahduksestani ja sanoin, että ymmärrän täysin, jos meidän liitto on tässä. Tiesin etukäteen miehen kannan, ettei pettämistä anna anteeksi, näin on aikaisemmin sanonut. Yllätyksekseni mieheni kuitenkin sanoi haluavansa jatkaa liittoamme ja että on valmis mm. terapiaan, jotta päästään tapahtuneesta yli.

Vierailija
16/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Sinä et kyllä mistään mitään ymmärrä!

Vierailija
17/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuhannen sairas, viimeinen asia, jonka haluaisin kuulla olisi, että mieheni on minua pettänyt,

tuskin haluaisin tietää mahdollisen toipumiseni jälkeenkään.

Vierailija
18/18 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon: Putin on vakavasti sairas mielestäni.

Ei muuta. Ohis. Jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi