Elämä Suomessa tasaisen tappavan tylsää, hirmumyrskykin olisi piristys
Suomalaiset ihmiset - tylsiä
Suomalainen pukeutuminen - väritöntä
Suomalaiset talot - ankeita
Suomalainen sää - aina vaan samaa
Olis edes joku hirmumyrsky tai sellainen poikkeustila joka panis kansaan vähän verta kiertämään ja sellaista yhteisyyden tunnetta, mutta ei täällä lintukodossa. Sen takia täällä jaksetaan jauhaa mitättömyyksista, kun ei ole, mitään ns actioniä.
Kommentit (9)
Täytyy olla aika lapsellinen jos noin ajattelee. Sitten kun oikeasti jotain tapahtuu, osaa arvostaa rauhallisuutta.
Eiköhän se perusarki ole kaikkialla maailmassa yhtä tylsää.
Suosittelen sinulle Floridaan matkustamista.
Voin myöntää, että joskus salaa kaipaan vauhtia ja meininkiä Suomeen samaan tapaan.
Mutta minun arki koostuu OMASTA elämästäni, en käytä aikaa jostain säästä ja muiden pukeutumisesta märehtimiseen.
Ainakin Helsingissä riittää tekemistä, mutta pitää luoda sellainen arki, josta itse nauttii. Oli se sitten rentoutuminen kotona tai jatkuva kulttuuririentoihin osallistuminen. 😁
Katastrofit ei tuo yhtenäisyyden tunnetta vaan viidakon lait ja vahvin selviää. Onhan nytkin helvetisti työttömiä ja terrorismia se on tuonut mukanaan vain työttömien ja kaikkien ulkomaalaisten halveksunnan, ei mitään yhtenäisyyden tunnetta.
Minulla oli kaupungilla zombeja tänään katsellessani sellainen tunne, että tekisi mieli huutaa suoraa huutoa esim. että menkää vit*u dieseleinenne sinne mistä tulittekin! Tehkää jotain että tämä ikuinen typeryys hetkeksi hellittäisi! Ihan mitä vaan! Tai muuten...
Ei kaikkien suomalaisten elämä ole tylsää. Pitää vaan järjestää ja osallistua sellaisiin juttuihin, jotka tuovat arkeen vaihtelua.
Tavalla tai toisella äärimmäisen väkivaltaiset _suomalaiset_ äidit aiheuttavat pahoinpitelemissään lapsissa koko elämän kestävän hirmumyrskyn.