Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa nettikaupat, en löydä sieltä mitään kun valikoimaa on niin paljon.

Vierailija
09.09.2017 |

Onko joku nähnyt jossain pitkää mohair (tai sen tapaista) villatakkia ilman nappeja siis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen aina ihmetellyt, että kuka jaksaa käydä noita nettikauppoja läpi esim. heräteostaakseen. Itsellä aina tarve, värikin ja merkki, ja hakukone käytössä. Mutta mietin välillä ihan oikeasti, että kuka esim. kahlaa Zalandot läpi. Ennemmin joku kiva hyvin valittu valikoima mun kokoiselle ja väriselle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/naiset/?upper_material=mohair&q=neuletakki

Kiitos näppärälle!

Vierailija
4/8 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/naiset/?upper_material=mohair&q=neuletakki

Mielestäni nettikaupat ovat äärettömän helppoja. Ensin valitaan vaatekappale, jota ollaan vailla ja sitten rajataan hakutulosta mieluisen värin/materiaalin/mallin mukaan. En jaksa enää juurikaan kierrellä tavallisissa kaupoissa.

Vierailija
5/8 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina olen tilannut lähes kaiken Zalandolta (ja joskus parista muusta nettikaupasta): vaatteet, kengät, asusteet.

Teen niin, että varaan useita tunteja yhtäjaksoisesti haluamani / tarvitsemani vaatekappaleen etsimiseen. Toimin harkitusti ja säädän hakuehtoihin hintatason sekä muutamia muita kriteerejä. Vaikka "ylimääräinen työ" harmittaisi, palautan aina tilaamani vaatteen, jos se ei ole sellainen kuin oletin; kovin usein näin ei käy.

Tämä ostostentekotapa on yhtenäistänyt tyyliäni, ja olen säästänyt rahaa, koska käyttämissäni verkkokaupoissa on aina edullisiakin tuotteita helposti löydettävissä ja palautus on ilmaista ja helppoa.

Aina en löydä Zalandon massiivisesta valikoimastakaan sellaista tuotetta, jota haluaisin, vaikka käyn läpi koko valikoiman! En siis yhtään ihmettele, jos et ole löytänyt juuri haluamasilaista mohair-villatakkia tms. Olen itse etsinyt yksinkertaista mustaa edestä o-kauluksista halterneck-alustoppia jo pari vuotta, mutta niitä ei ole missään, ei edes Zalandolla :)

Vierailija
6/8 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Olen itse etsinyt yksinkertaista mustaa edestä o-kauluksista halterneck-alustoppia jo pari vuotta, mutta niitä ei ole missään, ei edes Zalandolla :)

Se johtuu siitä että halterneck topit ovat aina normaaleja vaatteita, eivät alusvaatteita. Tämä johtuu siitä, että alustopin on tarkoitus suojata juuri rinnan kohtaa ja selkää sekä jäädä vaatteen alle piiloon. Halterneck eli niskalenkkitoppi jättää selän paljaaksi ja usein sen kaulan osuus näkyisi vaatteeista. Siksi niitä ei ole, koska kukaan ei sellaista osta. Itse en myös ymmärrä kuka ja miksi sellaista edes haluaisi käyttää.

Turha siis itkeä asiaa vaan osta normaali vaatteeksi tarkoitettu halternecktoppi, joka on tehty alustopiksi sopivasta ohuesta materiaalista. Ei kukaan tiedä ettei se ole oikeasti "alusvaate".

Niitähän on joka paikassa halvalla, koska malli poistuu nyt kesävaatealeissa.

Vierailija
7/8 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Olen itse etsinyt yksinkertaista mustaa edestä o-kauluksista halterneck-alustoppia jo pari vuotta, mutta niitä ei ole missään, ei edes Zalandolla :)

Se johtuu siitä että halterneck topit ovat aina normaaleja vaatteita, eivät alusvaatteita. Tämä johtuu siitä, että alustopin on tarkoitus suojata juuri rinnan kohtaa ja selkää sekä jäädä vaatteen alle piiloon. Halterneck eli niskalenkkitoppi jättää selän paljaaksi ja usein sen kaulan osuus näkyisi vaatteeista. Siksi niitä ei ole, koska kukaan ei sellaista osta. Itse en myös ymmärrä kuka ja miksi sellaista edes haluaisi käyttää.

Turha siis itkeä asiaa vaan osta normaali vaatteeksi tarkoitettu halternecktoppi, joka on tehty alustopiksi sopivasta ohuesta materiaalista. Ei kukaan tiedä ettei se ole oikeasti "alusvaate".

No tarkoitin "alustoppimaista" (pehmeää puuvillaa, yksinkertainen, ohut, ihonmukainen ja melko pitkä) halterneck-toppia antamillani lisäkriteereillä. Älä väitä, ettei sellaisia olisikaan, minulla nimittäin on ollut sellaisia 2000-luvulla pari kappaletta :) Enää kaikki mainitut kriteerit täyttävää toppia en ole löytänyt edes verkkokauppojen laajoista valikoimista. Olen toki etsinyt myös muiden kuin "virallisten alustoppien" joukosta.

Ei sitä tarvitse alustopiksi kutsua, kunhan on sen tyyppinen.

Vierailija
8/8 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

No tarkoitin "alustoppimaista" (pehmeää puuvillaa, yksinkertainen, ohut, ihonmukainen ja melko pitkä) halterneck-toppia antamillani lisäkriteereillä. Älä väitä, ettei sellaisia olisikaan, minulla nimittäin on ollut sellaisia 2000-luvulla pari kappaletta :) Enää kaikki mainitut kriteerit täyttävää toppia en ole löytänyt edes verkkokauppojen laajoista valikoimista. Olen toki etsinyt myös muiden kuin "virallisten alustoppien" joukosta.

Ei sitä tarvitse alustopiksi kutsua, kunhan on sen tyyppinen.

En tiedä mikä on "alustoppimainen halterneck" kun halteneckmallisia alustoppeja ei ole. Mulle alusvaate tarkoittaa silkkiä ja pitsiä yms.

Mutta sun ongelma ei siis ole se halterneck-malli, vaan itse asiassa tuo vaatimus puuvillatrikoosta. Puuvillasatohan on ollut huono jo parisen vuotta, ja sitä myöten hinnat kallistuivat, joten puuvillaa on näissä halvemmissa vaatemalleissa aika vähän. Polyesteri ja viskoosi ovat ne jotka jyllääväät nyt muotiliikkeissä.

Etsi jostain urheilu tai joogaliikkeistä, esim. tässä on luomupuuvillatoppi musta ja halteneck.

https://global.rakuten.com/en/store/high-sky/item/101106020/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi