Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ujot/arat ihmiset olette löytäneet kumppanin ja ystäviä?

Vierailija
09.09.2017 |

Kertokaa kannustavia tarinoita. Itselleni ollut hirveän vaikeaa. En oikein pysty netinkään välityksellä kiinnostumaan ihmisistä, joten sekin reitti on poissuljettu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään.

Vierailija
2/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Jos oot ujo ja et käytä tässä maassa alkoa ja mene baariin niin yksin saat olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äärimmäisen ujo ja arka, enkä ole koskaan pitänyt ravintoloista tai alkoholin juomisesta. Oma puoliso löytyi aikanaan lehti-ilmoituksen kautta. Siitä on kuitenkin aikaa jo vuosikymmeniä. Nykyisin kai netti on korvannut lehti-ilmoittelun. Lähipiirissä on netin kautta muodostuneita pareja muutama ja niistä ainakin yksi on ujojen ihmisten liitto.

Vierailija
4/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksesta. Kun on monta vuotta käynyt samassa ryhmässä, niin sen pitkäaikaisempien jäsenten kanssa osaa jutella jo ihan hyvin. On sitä paitsi yhteinen puheenaihe ja kiinnostuksen kohde.

Vierailija
5/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisjuttuni olen tähän mennessä löytänyt nettideittailun kautta.

Eka ja toka suomi24:stä ja kolmas tinderistä

Vierailija
6/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppania en ole löytänyt koskaan (ikää 28v eli ikisinkkuna mennään). Tasan kaksi ystävää löytyy, toisen sain töistä ja toinen on veljeni tyttöystävä.

Vierailija
7/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean toivottomia kommentteja, kun ottaa huomioon ettei ap välittänyt nettideiteistä.

Vierailija
8/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään.

Vierailija
9/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naisjuttuni olen tähän mennessä löytänyt nettideittailun kautta.

Eka ja toka suomi24:stä ja kolmas tinderistä

Miten ujojen homma alkaa Tinderissä?

Vierailija
10/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mistään ole löytynyt naista.

Pari kaveria kyllä on. Yhtä ujoja kuin itsekin niin pelataan lähinnä eikä paljon jutella.

Vierailija
11/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä. Ensimmäinen irc-galleriasta, pyysi kahville. Toinen suomi24 treffeistä, tosin toisen käyttäjän välityksellä sitten tutustuttiin, heh

En uskalla tehdä aloitteita, onneksi olen ihan nätti niin jotkut lähestyy...

Ei tosin kestävää suhdetta niistä löytynyt. Olen nyt ollut sinkku 2,5 vuotta enkä jaksa edes mennä enää treffipalstoille tai tinderiin. Se juttelu on niin väkinäistä ja ääh.

Ahdistaa liikaa :/

Vierailija
12/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä. Ensimmäinen irc-galleriasta, pyysi kahville. Toinen suomi24 treffeistä, tosin toisen käyttäjän välityksellä sitten tutustuttiin, heh

En uskalla tehdä aloitteita, onneksi olen ihan nätti niin jotkut lähestyy...

Ei tosin kestävää suhdetta niistä löytynyt. Olen nyt ollut sinkku 2,5 vuotta enkä jaksa edes mennä enää treffipalstoille tai tinderiin. Se juttelu on niin väkinäistä ja ääh.

Ahdistaa liikaa :/

Lisätäänpä nyt vielä, että baareista ja yhteisten tuttujen kautta (alkoholin voimalla löytyneitä) ihan hyviäkin miehiä olisi ollut "tarjolla", mutta kun en välitä miehistä...

Vierailija
13/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tärkeintä että itse kiinnostuu ja on aktiivinen. Jos on passiivinen ja ei-kiinnostunut oikein kenestäkään, niin ei ongelma ole se ujous. Monilla ujoilla on hyviä ja antoisia ihmissuhteita, koska ovat nähneet vaivaa niiden löytymisen ja ylläpitämisen eteen.

Vierailija
14/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ujot sekä ns. arat ovat parhaimpia kumppaneita.

Itse löysin kumppanini opiskelun kautta ja ystävyys kypsyi rakkaudeksi.

Nyt olemme olleet yhdessä n. 3v ja rakkaus kukoistaa.

Olimme molemmat todella introverttejä mutta nyt parhaimmat ystävykset sekä rakastavaiset.

nimim. Perhettä tuloillaan..:)

Vierailija
15/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kaksi kertaa elämässäni ja kummassakin vakavammassa suhteessa mies teki aloitteen tutustumiseen työpaikalla. Baareissa tuli iskijöitä, mutta haastava paikka tutustua ja tinderissä ei tuntunut että miehet etsivät tapailuseuraa vaan ihan jotain muuta.

Vierailija
16/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin tutustuminen vaatii hieman itsensä peliin laittamista.

Vierailija
17/17 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan