Perjantai-illan gallup: mitä teet just nyt?
Olis kiva tietää miten muut viettää perjantai -iltaa? Jos ei lasketa av-palstaa? Itse juon valkkaria ja syön sipsejä. Tv pyörii taustalla.
Kommentit (44)
Katson tv:stä "The Young Pope – piru vai pyhimys" -sarjan päätösjaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kurja :( mistä te riitelette?
Ap
Keski-ikäinen mies käyttäytyy kuin halveksumansa sukulainen. Siitäkös kun huomautin niin riemu ratkesi. Sitä se on kun pilkka osuu omaan nilkkaan.
Istun sohvalla, katsoin surullisen elokuvan ja join viiniä ja söin huikeat 100g karkkia. Mies pitää mykkäkoulua ja on toisessa huoneessa lukkojen takana.
Tunnen itseni yksinäisemmäksi ja pienemmäksi kuin koskaan.
En ole mielestäni kirjoittanut mitään pahaa, niin vain ne plokataan pois.
Koe?
Vierailija kirjoitti:
Olen roikkunut nettikaupoilla, sisustusblogeissa ja täällä. Kolmas lonkero menossa, tämän jälkeen nukkumaan. Joku pieni salainen toive olisi että ihastus ottaisi yhteyttä mut ei. :)
Mietin surkeeta itsetuntoani ja mitä sitä elämällään tekisi.
Kyllä se elämä vielä iloksi muuttuu :) Ota vaikka itse yhteyttä ihastukseesi.
Makaan sängyssä selälläni alasti pimeässä huoneessa tuijottaen kattoa, miettien että mitä tekisin elämälläni juuri suoritetun amk tutkinnon jälkeen.
Kysyn itseltäni: miksi pitäisi kuolla stressiin kun pärjään vähemmällä? Eikös elämässä tärkeintä ole ihmiset ja onnellisuus.
Outo linja täällä nykyään, mut eihän mun tarvi täällä olla. Eli heipat kaikille ja hyvää yötä.
Koe?
Istun keinutuolissa parvekkeella, mukissa mintulla maustettu vaahdotettu latte. Juniori heräilee pikapuoliin päiväunilta, muut lapset vielä koulussa ja mies töissä. Aurinko paistaa ja lämmittää mukavasti, mutta alkava syksy on onneksi vienyt jo pahimman tuskakuumuuden pois.
Hippo kirjoitti:
Olis kiva tietää miten muut viettää perjantai -iltaa? Jos ei lasketa av-palstaa? Itse juon valkkaria ja syön sipsejä. Tv pyörii taustalla.
Mietin millainen mies on Touko Aalto. Hesarin Junkkarin artikkelin mukaan Touko totesi eri ihmisten taablaavan tyylillään. Ilmeisesti tarkoitti sanoa, että kukin tekee juttuja omalla tavallaan. Käyttää sitten sanontoja joiden alkuperää ei ymmärrä. Verbi on taaplata ja juontuu siitä, että lautapinoa voi kasata mieleisellään tavalla. Onko Touko ollut oikeissa töissä vai onko muuten vaan juntti?
Makaan sohvalla ja juon iltakahvia. Viestittelen Facebookin kautta ystävilleni Meksikoon ja Miamiin. Tiskikone runksuttaa keittiössä, telkkarista tulee Yle1:ltä joku ohjelma, jota en ole kuitenkaan seurannut. Kissat ja koira nukkuvat.
Syön mehukkaita mandariinejä ja kuuntelen rauhallista musiikkia ja hakkaan ivyä runescapessa. (puunkaatoa)
Vierailija kirjoitti:
Istun sohvalla, katsoin surullisen elokuvan ja join viiniä ja söin huikeat 100g karkkia. Mies pitää mykkäkoulua ja on toisessa huoneessa lukkojen takana.
Voi kurja, tsemppiä sinulle. Jos yhtään lohduttaa et ole ainoa. Btw minulla hiukan sama tilanne, paitsi ei ole edes viiniä tai karkkeja ja huomenna iltavuoroon meno.:(
Sängyssä teekupin kanssa katson Netflixistä The Mistiä ja virkkaan isoäidinneliöitä peittoon. 30 tehty, 50 puuttuu.
Pelaan puhelimella sohvalla ja olen katsovinani kolmosen uutisia. Oikeesti töllö on päällä vaan ettei tuntus niin yksinäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kurja, tsemppiä sinulle. Jos yhtään lohduttaa et ole ainoa. Btw minulla hiukan sama tilanne, paitsi ei ole edes viiniä tai karkkeja ja huomenna iltavuoroon meno.:(
En toivoisi kenellekään tätä. Päällimmäisenä mielessä mitäs nyt? Yleensä mykkäkoulu alkaa jostain riidasta, mutta nyt en ymmärrä yhtään. Katsoin elokuvan, missä seurattiin parin avioeroa ja sen vaikutusta kaikkiin osapuoliin ja myös lapset olivat tässä melko isossa osassa. Pohdin omaa elämääni ja lapsiani ja mitäs jos eroan miehestäni niin mitä tapahtuu? Liian isoja asioita mielessä näin illalla, mutta mikäs teet jos on sitä tyyppiä, että mietiskelee.
Imetän 7 viikoista vauvaa. Samalla selailen iPodia.
Tuijotan töllöä ja haaveilen tissinvilautusketjun takia että joku vilauttaisi tahallaan tai vahingossa mulle tissiä.
Ei huvita edes pokea katsoa.
Syön pitsaa ja luen netistä asperger aikuisen oireista.