Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi neuvolassa kysytään jos kondomi oli käytössä yhdynnän aikana?

Vierailija
08.09.2017 |

Siis miksi nimenomaan kondomi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit siis neuvolassa olleesi yhdynnässä. Oliko kumppani oma mies, lapsen isä vai ventovieras?

Neuvolan lääkäri tai vahtimestari varmaan?

Se vaksi, jolla on HIV. Siksi se kyseli. Selkis!

Vierailija
22/25 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä aio vastata mihinkään ehkäisykysymyksiin. Se asia on kyllä ihan pariskunnan välinen asia.

Miksi tämä on saanut miinuksia? Mitä se ehkäisy neuvolalle kuuluu?

Neuvolassa käydään läpi perheen terveyteen liittyviä asioita, joihin myös seksuaaliterveys sekä ehkäisy liittyy. Neuvolassa voivat siis kysyä asiasta, mutta ei niille vastata pakko ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä aio vastata mihinkään ehkäisykysymyksiin. Se asia on kyllä ihan pariskunnan välinen asia.

Ei se niitä henkilökohtaisesti kiinnosta, ne vaan haluavat auttaa. Tietysti perhesuunnittelu on neuvolan toimialaan kuuluva asia. Ei mihinkään kysymyksiin tietenkään ole pakko vastata. Se juuri on tässä Suomen hehkutetussa neuvolajärjestelmässä se hieno puoli, että pyritään huolehtimaan koko perheestä, ei vaan lapsen fyysisestä terveydestä.

Vierailija
24/25 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niitä henkilökohtaisesti kiinnosta

Oletko varma?

Vierailija
25/25 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvolassa käydään läpi perheen terveyteen liittyviä asioita, joihin myös seksuaaliterveys sekä ehkäisy liittyy. Neuvolassa voivat siis kysyä asiasta, mutta ei niille vastata pakko ole...

No en minä ole kiinnostunut puhumaan omasta terveydestäni, etenkään seksuaalisuudesta neuvolassa. Hoidan nuo asiat muualla jos tarvi vaatii. Ei se neuvolalle kuulu, käyttääkö pari esim kortsua vai ei :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme