Miksi neuvolassa kysytään jos kondomi oli käytössä yhdynnän aikana?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä aio vastata mihinkään ehkäisykysymyksiin. Se asia on kyllä ihan pariskunnan välinen asia.
Miksi tämä on saanut miinuksia? Mitä se ehkäisy neuvolalle kuuluu?
Neuvolassa käydään läpi perheen terveyteen liittyviä asioita, joihin myös seksuaaliterveys sekä ehkäisy liittyy. Neuvolassa voivat siis kysyä asiasta, mutta ei niille vastata pakko ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä aio vastata mihinkään ehkäisykysymyksiin. Se asia on kyllä ihan pariskunnan välinen asia.
Ei se niitä henkilökohtaisesti kiinnosta, ne vaan haluavat auttaa. Tietysti perhesuunnittelu on neuvolan toimialaan kuuluva asia. Ei mihinkään kysymyksiin tietenkään ole pakko vastata. Se juuri on tässä Suomen hehkutetussa neuvolajärjestelmässä se hieno puoli, että pyritään huolehtimaan koko perheestä, ei vaan lapsen fyysisestä terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se niitä henkilökohtaisesti kiinnosta
Oletko varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvolassa käydään läpi perheen terveyteen liittyviä asioita, joihin myös seksuaaliterveys sekä ehkäisy liittyy. Neuvolassa voivat siis kysyä asiasta, mutta ei niille vastata pakko ole...
No en minä ole kiinnostunut puhumaan omasta terveydestäni, etenkään seksuaalisuudesta neuvolassa. Hoidan nuo asiat muualla jos tarvi vaatii. Ei se neuvolalle kuulu, käyttääkö pari esim kortsua vai ei :D
Se vaksi, jolla on HIV. Siksi se kyseli. Selkis!