Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisinko epävarman miehen takaisin?

Nanna
08.09.2017 |

Kesäkuussa alettiin tapailla ja hänen erostaan oli silloin 6kk aikaa ja nyt 3 kuukauden aikana molempien tunteet ovat kasvaneet ja meillä molemmilla on lapset entisistä liitoista ja tällä hetkellä hän käy huoltajuuskiistaa lapsestaan ja mieheni exä ei siedä minua ja on uhannut että mies ei saa nähä lastaansa joka toinen viikko jos olen kuvioissa....niinpä siis tämä mies jota tapailen jätti minut ja oli soittamatta monta päivää ja kirjoittelematta ja nyt yhtäkkiä haluaakin kokeilla jatkoa kanssani...minä olin 5 päivää aika rikki siitä että tulin jätetyksi ja nyt kun voin paremmin niin mies tahtoo vielä yrittää... entiedä jaksanko ryhtyä enää miehen tueksi huoltajuus käsittelyssä koska ensin hän jättää ja nyt itkee takaisin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ihan heti tuon miehen matkaan, vaan antaisin ajan kulua ja jos mies joskus vielä hyvälle tuntuisi, niin suhdetta voisi kokeilla uudestaan. Olit hänelle luultavasti kuitenkin vain mukava laastari ja reikä, et muuta. Nyt jos/kun arki on taas hieman tasaantunut, niin hänellä alkoi tekemän taas passaamistasi ja reikääsi mieli. Se tuskin on kuitenkaan hyvä lähtökohta parisuhteen uudelleen aloittamiselle.

Vierailija
2/3 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kovin kypsää toimintaa kys.henkilöltä.... Itse en moista tuuliviiriä ottaisi takaisin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi exällä oli näppinsä tässä ja uhkaili häntä jotta miehesi ei näkisi sinua ja pelkurina totteli hullua eukkoa 😂 ÄLÄ OTA TAKAISIN! pidä itseäsi parempana 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän