Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinottotekniikat

Vierailija
08.09.2017 |

Kuinka sinä nainen otat mieheltäsi suihin? Itse olen 35v mies ja takana muutaman kymmentä kokemusta olla ottavana osapuolena.
Olen huomannut, että suomalaiset naiset eivät osaa ottaa suihin kyllä lainkaan! Arkaa ja onnetonta kullin käsittelyä, jossa kuivasta varresta pidetään vaan kiinni ja sitten lutkutellaan vain kullin päätä sen terskan verran.
Nyt sitten sattui ensimmäistä kertaa 20 vuoteen sellainen nainen joka liukastaa kullin kokonaan syljellä, laittaa käden suunsa eteen ja runkkaa samalla kun kulli liukuu suuhun. Saakeli olin ihan transsissa tämän käsittelyn jälkeen kun sain vielä laueta suuhun <3
Onko suomalaiset naiset vähän pidättyväisiä vai onko minulla tähän asti käynyt todellakin vain onneton tuuri.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin ja jos ei kovin isoa kullia niin otan sen kokonaan välillä kurkkuun. Kurkkuun ei saa laueta mutta suuhun tietysti. Vakipanolta nielen mutta muuten en.

Nykyiseltä otan pelkästään suihin usein ihan mielelläni kun tiedän että hän on työpäivän jälkeen stressaantunut ja väsynyt ja ei jaksa muuta.

Vierailija
2/6 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikkavinkkejä olisi kiva kuulla! Otan mielellään mieheltäni suihin, ja haluaisin ajatella että olen ihan hyvä siinä. Aloituksessa kuvattu tapa on ihan vakkari tapa mulla. Mutta olen siitä onneton etten uskalla enää kohta 10 v jälkeen kysyä mieheltäni varmistusta, että osaanko.. jos olenkin 10 vuotta tehnyt ihan väärin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikkavinkkejä olisi kiva kuulla! Otan mielellään mieheltäni suihin, ja haluaisin ajatella että olen ihan hyvä siinä. Aloituksessa kuvattu tapa on ihan vakkari tapa mulla. Mutta olen siitä onneton etten uskalla enää kohta 10 v jälkeen kysyä mieheltäni varmistusta, että osaanko.. jos olenkin 10 vuotta tehnyt ihan väärin..

No laukeaako mies sun suuhun? Silloin ainakin olet tehnyt kaiken oikein.

Vierailija
4/6 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laukeaako mies sun suuhun? Silloin ainakin olet tehnyt kaiken oikein.

No tietty, olisiko muita vinkkejä?

Vierailija
5/6 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lukenut ja sitten kokeillut.

Vaihtelen erilaisia tekniikoita, kielellä on tärkeä rooli syväkurkussakin ja kalu tottakai kostutetaan syljellä. Myös kivekset saavat oman osansa.

Ja minä tiedän olevani hyvä, sellainen vaikutus mun käsittelyllä on ja niin paljon mues sitä suuseksiä haluaa. Ja minä rakastan antaa sitä.

Vierailija
6/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietty, olisiko muita vinkkejä?

Ota kalua suuhun niin paljon kuin kykenet. Jonkin verran imua, muttei liikaa. Asettaudu siten, että kielesi on kalun alapintaa vasten. Nyt annat kielesi kiemurrella pitkin kalun herkkää alapintaa. Hyväile kiveksiä samalla hellästi. Älä kuitenkaan juutu tuohon keinoon. Välillä pumppaat kalua sisään ja ulos suustasi, nuolet terskaa kielellä ympäri. Nuolaise välillä myös kiveksiä, ehkä välilihaakin. Ja hidastaessasi palaat tuohon kielijuttuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän