Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuommoisen Lauri Markkasen pituisen miehen kanssa voi kukaan nainen olla?

Vierailija
08.09.2017 |

Mitä hän on, 213cm?!? Valtaosa naisista 160-175 cm pitkiä. Miten hänen kanssaan harrastaisi seksiä tai esimerkiksi tanssisi tai suutelisi? :D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä huono hygiena ja verenkierto,kuolevat nuorina

Miksi huono hygienia?

Pitkä matka pesemään varpaita?

Vierailija
22/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan savo-karjalaiset! Teidän keskipituutenne 150.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Markkanen haluaisi naisen? Nyt täällä taas oletetaan kaikenlaista!

Vierailija
24/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän 150-senttisiä naisia haittaa että mies on 190cm.

Vierailija
25/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että Laurilla on luonnollisen kaunis ja terveennäköinen tyttöystävä, eikä mikään lisäkkeillä ja meikkipakkelilla kuorrutettu fitness-pölö.

Vierailija
26/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan savo-karjalaiset! Teidän keskipituutenne 150.

Nii on. t. savolainen 165cm äiä

Vierailija
27/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liene sinun ongelmasi, ap. Markkanen on jo varattu mies.

OT Kyllä on susijengin miehet erimiehiä, ei yhtään missukkaa tai mallinukkea tyttöystävänä tai vaimona.

hah hah varattu 18-vuotiaana. Kummasti mieli muuttuu, kun käy huippumallibileissä muutaman kerran. Latehan on vielä nuori poika eikä ymmärrä, mihin olisi rahkeita.

Mutta onkos armeija käyty?

Itse mietin vähän samaa. "Hetkinen", hän ajattelee yhtenä päivänä. "Minähän saisin ihan kenet tahansa naisen, sellaisenkin joka tosiaan panostaa ulkoasuunsa. Ja kokkaa minulle ja passaa muutenkin. Eikä vain hääri jonkun viheritubloginsa kanssa".

No eiköhän joku John Lennonkin olis Beatlesin huippuvuosina saanut paremman näköisen naisen kuin Yoko Onon.

Vierailija
28/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olis hyvä, sopivasti polvillaan sängynlaidalla, ei tarvis korokkeita niinkuin meillä :D

Vierailija
29/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT Kyllä on susijengin miehet erimiehiä, ei yhtään missukkaa tai mallinukkea tyttöystävänä tai vaimona.

hah hah varattu 18-vuotiaana. Kummasti mieli muuttuu, kun käy huippumallibileissä muutaman kerran. Latehan on vielä nuori poika eikä ymmärrä, mihin olisi rahkeita.

Itse mietin vähän samaa. "Hetkinen", hän ajattelee yhtenä päivänä. "Minähän saisin ihan kenet tahansa naisen, sellaisenkin joka tosiaan panostaa ulkoasuunsa. Ja kokkaa minulle ja passaa muutenkin. Eikä vain hääri jonkun viheritubloginsa kanssa".

Lauri on 20, ovat tyttöystävänsä kanssa kihloissa ja huhujen mukaan kihlattu on kaiken lisäksi raskaana. En usko että ihan hirveän nopeasti vaihtaa, saisi aika paskan maineen, kun jättäisi pienen lapsen.

Vierailija
30/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Laurin isä mietti viime lauantaina kun tv-ottelussa poika pelaa Huuhkajissa Tampereella ja toinen poika Helsingissä dominoi koriskenttiä. Varmaan et young money cash money.

Vierailija
31/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172cm nainen ja mua ainakin ahdistaisi ihan tosi paljon olla ihmisen kanssa, jonka kainaloihin juuri ja juuri yletän. Jotenkin ajattelu spontaanista "kasvokkain" juttelusta olisi jo liikaa.

Vierailija
32/38 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri on 20, ovat tyttöystävänsä kanssa kihloissa ja huhujen mukaan kihlattu on kaiken lisäksi raskaana. En usko että ihan hirveän nopeasti vaihtaa, saisi aika paskan maineen, kun jättäisi pienen lapsen.

Oho! Fiksu tyttö kun on itsensä kiinnittänyt Markkaseen jos kerta on raskaana. Rahansaanti ainakin taattu sitten vaikka elatusmaksuilla. Ilta-Sanomissa just luki että vasta puolitoista vuotta ovat kuitenkin seurustelleet...

Vierailija
33/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahaa on niin ulkoisilla seikoilla ei ole väliä.

Vierailija
34/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt ei enää parimetrinen urheilijanuorukainenkaan kelpaa?

Huh huh, menee kyllä vaikeaksi. Kuka niitä naisia nykyään saa ilman rahaa?

Vierailija
35/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt ei enää parimetrinen urheilijanuorukainenkaan kelpaa?

Huh huh, menee kyllä vaikeaksi. Kuka niitä naisia nykyään saa ilman rahaa?

Ihan tällaiselta perus-plösöltä metriheikiltä onnistuu noin joka toinen viikonloppu (ne viikonloput kun jaksan poistua kotoa, haha). Taitaa palstalla olla vähän vaativampaa porukkaa.

Vierailija
36/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny ylipäätään mikä hurjan pitkissä miehissä ylipäätään kiehtoo. Mä oon 162cm ja jo joku 185cm tuntuu olevan järjettömän pitkä. Kun taas joku 170cm on varsin hyvä :D

Vierailija
37/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle 175 cm naiselle tuo olisi iso plussa! Harmi, että oma mies on 180cm pätkä. Olen itse korkkareissa häntä pidempi ja se joskus harmittaa. :(

Minä olen 180 senttinen ja toden totta 175 senttinen nainen ei kyllä istu kuosiin lainkaan. Kyllä miehen pitää olla pidempi, vaikka naisella olisi korkkarit jalassa. Itse suosin maksimissaan 165 senttisiä naisia.

Vierailija
38/38 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piruuttani tsekkasin Markkasen viisihenkisen perheen kaikkien pituudet ja kaikkien viiden (äiti mukaan lukien) keskipituus on 199 senttiä. Laurin vanhempi veli Eero, joka on huuhkajien hyökkääjä, on perheen lyhin miespuolinen ja hällä mittaa vaatimattomat 197 senttiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi