Saara Aallon uusi levy?
Joko se on ilmestynyt? Alkaa kyllästyttää noiden vanhojen biisien kuuntelu.
Kommentit (12)
Sitten ensi vuonna joskus. Saadaan "uusi" kansainvälinen No Fear.
Pitäiskö välillä tehdä ketju Meri Sopasesta? On sentään manaakeeri.
Vierailija kirjoitti:
No Fear -hullu aloittaa tykittelyn taas, kun on ensin esittänyt itselleen kysymyksen. Odotellaan ap:n kaikkien sivupersoonien saapumista ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Tee toki. Tee tänne ensin viisi samaa aloitusta jotka poistetaan ja sitten sama aloitus suomi24-sivulle, mihin et saa kuin pari itse kirjoittamaasi vastausta. Ne tuhannet yläpeukut jäävät molemmila palstoilla saamatta vaikka aina ne ovat sinun mukaasi tuleet juuri niihin kadonneisiin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Fear -hullu aloittaa tykittelyn taas, kun on ensin esittänyt itselleen kysymyksen. Odotellaan ap:n kaikkien sivupersoonien saapumista ketjuun.
Ensin tulee se palstalle metrin mittaisen sekopäisen hörhöilyn kirjoittaja, sitten itseään "ulvovaksi sudeksi" kutsuva suureellinen häirikkö, sitten omiin sekaviin julkkisbloggauksiinsa linkittävä peräkammarin poika, sitten fanina esiintyvä antifani. Unohtuiko joku päähahmoista?
Luulen, ettei tähän ketjuun tule paljon kukaan, sen verran väsyneitä aiheeseen aletaan olla. Meillä kävi kesällä ruotsalainen itämaisten mattojen myyjähuijari, ja hänen puheensa kulkivat ihan samaa kaavaa kuin Aallon puheet. Tuskin kukaan täysjärkinen enää erehtyy uskomaan niitä tosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettei tähän ketjuun tule paljon kukaan, sen verran väsyneitä aiheeseen aletaan olla. Meillä kävi kesällä ruotsalainen itämaisten mattojen myyjähuijari, ja hänen puheensa kulkivat ihan samaa kaavaa kuin Aallon puheet. Tuskin kukaan täysjärkinen enää erehtyy uskomaan niitä tosiksi.
Miksi sitten perustat satoja ketjuja Aallosta vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten perustat satoja ketjuja Aallosta vuodessa?
No, en ole kyllä perustanut Aallosta yhtään ketjua mihinkään.
Saaran somessa uusi teaseri... onko levy siis tulossa??
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin että makaaberi.
Katsopas vaan kuka ryömi esiin kiven alta taas.