Miehet vastaa
Jos ihastuksenne varattu sellainen lähettää teille viestin, että nähdäänkö joku päivä niin mitä vastaatte?
Tunnette toisenne, näette sillointällöin ohimennen ja muutaman kerran ihastus on soittanut jotain työasiaa. Työkavereita ette silti ole niin mitä vastaatte?
Kommentit (18)
Ihastukselle vastataan tietty myöntävästi.
Jos olen vapaa niin melko varmati tietäen henkilön ja ollessani itse kiinnostunut niin - VASTAISIN. Jatkosta en osaa sanoa mitään.
Itse olisit myös varattu, mutta ihastunut tähän naiseen. Entäs sitten?
Mennäänkö teille vai meille vai eriteille
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastuksenne varattu sellainen lähettää teille viestin, että nähdäänkö joku päivä niin mitä vastaatte?
Tunnette toisenne, näette sillointällöin ohimennen ja muutaman kerran ihastus on soittanut jotain työasiaa. Työkavereita ette silti ole niin mitä vastaatte?
Sehän riippuu täysin siitä, mitä nainen kysyy. - Kyllä minä olen jonkunkerran ihastunut naiseen, joka on ns. varattu mutta ei se meitä ole silti estänyt olemasta "vain" kavereita tai jopa ystäviä. Ei minulla ole tarvetta haastaa heidän kumppaneitaan, vaikka toki joskus olen itsekseni saattanut ihmetellä, että mitä he kumppanissaan näkevät tai häneltä saavat; mutta kahden kauppa kolmannen korvapuusti. Parhaimmassa tapauksessa "ihastukseni" kumppanista on saattanut tulla minulle kaveri. Ja olemme voineet viettää aikaa kaikki kolme yhdessä.
Miksi mies jättää vastaamatta vaikka on ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies jättää vastaamatta vaikka on ihastunut?
Ehkä hänellä on ni-in paljon muuta tekemistä. - Kaikki eivät osaa tai kykene vastaamaan (puhelimeen, tai vaikka sitten teksti -tai sähköpostiviestiin) oli sivilisääty mikä hyvänsä. Niin ja on minullakin (muka) tärkeämpääkin tekemistä, että toisinaan saattaa kestää seuraavankin päivään, ennen kuin ennätän vastaamaan, sikäli kun jotain vastaamista on.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitään.
Miksi et?
vastaamattomuus on tiettyä valtaa mikä jossain vaiheessa vaan kyllästyttää.. näin taisi käydä minulla.... vaikka tiedän että tämä henkilö tykkää minusta mutta ihan turha mun kans alkaa pelleileen....
Up