Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista neuvoa kaivataan!

04.04.2006 |

Nyt jo toisen kerran tässä raskaudessa on näkökyky heikentynyt ihan yllättäen. Reseptin lukemiseen meni tovi että hahmotin kirjaimet. Olo tuntuu mutenkin jotenkin oudolta. Vauveli on tänään ollut melkoisen vilkas, mutta nyt on rauhoittunut. Samoin kuin aiemmin on otsassa sellainen päänsäryn aavistus, mutta se voi olla siinä aavistuksena ja kadota muuttumatta kunnon jysäriksi. Näin kävi viimeksi. Paineet ja pissa olleet aina OK. Verensokeritkin kohdallaan.

Mitä ihmettä tässä nyt tekisi? Neuvolaan luonnnollisesti ei voi soittaa, ja siellä kehotetaan lepäämään, onnistuu oikein hyvin kaksivuotiaan kanssa yksin kotona...

Neuvoja otetaan vastaan hyvinkin kiitollisena.

Migreeniksi itse arvelin ensimmäisellä kerralla, samoin kesäkuiset kanssasisaret, mutta nyt toisella kerralla, kun edellinen ei oikein migreeniksi yltänyt (kokemusta ko. asiasta on) alkaa jo vähän enemmän huolestuttamaan.

Jamesiina ja MasuVauveli rv 31+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitä aina silloin tällöin, ei kylläkään liity mitenkään raskauteen.

Lukeminen on hankalaa, koska näkökentästä osa on ihan sumeaa. Mulla myös se sumeuden " paikka" vaihtelee" . Lisäksi osa " maailmasta" saattaa pomppia. Näitä oireita kun kuvailin silmälääkärille, hän sanoi sen olevan silmämigreeniä. Ihan harmitonta on, mutta kiusallista jos tulee huonolla hetkellä.

Ninnu

Vierailija
2/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun näkökenttä sumeni ekan kerran, äitini passitti minut samantien silmälääkärin päivykstykseen. Lääkäri tutki kaiken ja mitään vikaa ei siis ollut.

Eli luulen, että sinäkin voit olla huoleti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaisia oireita parin päivän ajan ja pelkäsin, että verenpaine on noussut, mutta sit neuvolassa mitattiin hb, joka olikin yllättäen laskenut 100 tienoille!

Mulla siis toi näön heikeneminen ja lievä huippaus johtui matalasta hempasta.

pricilla rv 31