Päivätyö tekee minut hulluksi
Olen nyt puoli vuotta ollut tässä ma-pe 7-15.30 oravanpyörässä ja oikeasti en tiedä kauan enää kestän, tuntuu ettei vapaa-aikaaole ollenkaan ja viikonloppuna käytännössä lauantai tuntuu vapaapäivältä kun taas sunnuntai menee huomenna-töihin-ahdistuksessa. Onko vinkkejä kuinka jaksaa? Työpaikan vaihto tietysti olisi ratkaisu muttei kovinkaan helposti toteutettava sellainen.. Ennen tein säännöllistä kolmivuorotyötä ja kuinka nautinkaan arkivapaista ja kiireettömästä fiiliksestä tai siitä kun illalla huomasin kellon lähentelevän puolta yötä ja tiesin ettei ole niin justiinsa ajoissa nukkumaankäyminen sillä onhan seuraavana päivänä iltavuoro ja voin nukkua univelat pois. Nyt jos aion nukkua univelkojani esimerkiksi lauantaina, se on jo monta tuntia pois vapaapäivästä. Sanokaa miten voisin alkaa nauttia tästä päivätyörytmistä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itse vedän 4:30-10 tai 10:30 ja sen jälkeen työt jatkuu 15:30-17:00. Pikkusen jo v%#uttaa. Vapaa-aikaa ei paljon jää-,-
Uskon!! Valitettavasti ei kyllä helpota minua yhtään ajatus että tilanne voisi olla vielä huonompikin.. ap
Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Mene yötöihin.
Ai siis miten vaan menen? Siis kävelenkö vaan edellisen työpaikkani portista sisään jotenkin salaa vähän ennen klo 22 ja sanon että "tulin nyt yötöihin"? Ap
Itse vedän 4:30-10 tai 10:30 ja sen jälkeen työt jatkuu 15:30-17:00. Pikkusen jo v%#uttaa. Vapaa-aikaa ei paljon jää-,-