Kasvaako teillä karvoja "bikinirajojen" ulkopuolella? :D
Tarkoitan siis alapään karvoja. Onko mussa jotain vikana, kun yksittäisiä karvoja kasvaa reilusti ylempänä kuin mihin bikinin alaosa/alushousut päättyvät. Eli siis tuonne napaa kohti. Jouduu aina nyppimään niitä ja se on rasittavaa. Onko mulla joku hormonihäiriö, kuuluuko naisilla kasvaa noin korkealla karvoja?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän varten luulet, että bikinirajoja niinkuin yleensä ajellaan?
Siksi että karvat ei näkyisi. Mutta siis onko normaalia että ne kasvavat tuonne ylös lähes napaan asti? Ei mikään puska, vaan yksittäisiä karvoja? Anteeksi jos olen tyhmä, mutta olen kuvitellut olevani jotenkin erikoisen karvainen kun näin on.
t.ap
Voi olla normaalia, voi olla hormonihäiriö. Gynen vastaanotolla se selviää, täältä saat vain arvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan siis alapään karvoja. Onko mussa jotain vikana, kun yksittäisiä karvoja kasvaa reilusti ylempänä kuin mihin bikinin alaosa/alushousut päättyvät. Eli siis tuonne napaa kohti. Jouduu aina nyppimään niitä ja se on rasittavaa. Onko mulla joku hormonihäiriö, kuuluuko naisilla kasvaa noin korkealla karvoja?
Olet tumma? kyllähän niitä karvoja yleensä kasvaa kaikkialla kehossa. Tummilla ne vain näkyvät paremmin. Mulla on karvoja nänneissäkin. Tosin on vaaleita niin ei näy / haittaa.
pikkareiden rajan ulkopuolelta sisäreisiin jonkin verran ja napaan tommonen harvaan kasvava viiva. harvinaisempaa varmaan jos ei kasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että karvat ei näkyisi. Mutta siis onko normaalia että ne kasvavat tuonne ylös lähes napaan asti? Ei mikään puska, vaan yksittäisiä karvoja? Anteeksi jos olen tyhmä, mutta olen kuvitellut olevani jotenkin erikoisen karvainen kun näin on.
t.ap
Aina kannattaa miettiä, että tällä pallolla on varmasti joku toinenkin, jolla on samanlainen ominaisuus/erikoisuus kuin itselläkin.
Eli tuollaista karvankasvua löytyy varmasti monelta muultakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tumma? kyllähän niitä karvoja yleensä kasvaa kaikkialla kehossa. Tummilla ne vain näkyvät paremmin. Mulla on karvoja nänneissäkin. Tosin on vaaleita niin ei näy / haittaa.
En ole tumma, olen niin vaalea kun vaan voi olla :D
t.ap
Mulla sama..karvat kasvaa alavatsalla napaa kohti ja sisäreisiä päin. Luulin olevani viallinen mutta onneksi kohtalontovereita löytyy 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama..karvat kasvaa alavatsalla napaa kohti ja sisäreisiä päin. Luulin olevani viallinen mutta onneksi kohtalontovereita löytyy 😂
Luin ensin että luulit olevasi "villainen" :D No hyvä tietää!
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin että luulit olevasi "villainen" :D No hyvä tietää!
t.ap
Phaha villainen nyt hajottaa 😂😂😂 t. saman kirjoittanut
Löytyy muutama "mahakarva" ja pari rintakarvaa. Samoin leuassa pari vahvempaa haiventa.
Nuo mahakarvat jotenkin ahdistaa...pelkään että parin vuoden päästä maha on täynnä karvaa kun itselläni ei ole aina näitä mahakarvoja ollut...
Siis kun minä olen kuvitellut että naiset siistivät bikinirajoja sen takia, että ei haittaa jos bikinihousut vähän siirtyvät jalassa ollessaan, siis että se karva ei kasva heti siinä reunan kohdalla. Olen siis kuvitellut että naisilla kasvaa karvat suunnilleen siinä bikinihousujen sisällä :D Anteeksi mua naurattaa vähän tää mun sepustus. Olen ajatellut olevani jotenkin tosi karvainen kun mulla karvoja kasvaa ns laajemmalla alueella.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Nuo mahakarvat jotenkin ahdistaa...pelkään että parin vuoden päästä maha on täynnä karvaa kun itselläni ei ole aina näitä mahakarvoja ollut...
No kun ei minullakaan nuorempana kasvanut näin korkealle nämä karvat. Pelkään myös samaa :D En halua mitään karvavanaa joka jatkuu haaroista rintoihin.
t.ap
Mikä on ikäsi ap? Nooh, jahkas lähestyy vaihdevuosi-ikää, niin sitä karvaa pukkaa leuassa ja ylähuulessa. Et ole mitenkään viallinen, nainen vaan. Miehellähän ne karvat vaan ovat komistus, mutta naisella hyi hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä h*elvetin kohtaloNtovereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tumma, olen niin vaalea kun vaan voi olla :D
t.ap
Mikä tässä on hauskaa?
Antakaa tytöt karvojen kasvaa, se on vaan seksikästä jos bikinien reunoilta vähän pilkistää.
Itsellä tulee navan ja bikinitsjan väliin välillä mustia karvoja. Poistan ne nyppimällä. Testot itsellä ainakin normaalit.
Niin että kuuluuko kasvaa. No ei varmasti kuulu kasvaa, mutta saattaa kasvaa.