Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin ystäväni

Vierailija
07.09.2017 |

Ystäväni hurahti muutama vuosi sitten eronsa yhteydessä johonkin "elämäntapa koulutuksiin". Muka viisaat ja kaikki tietävät henkilöt näissä kokouksissa kertovat kuinka elämää kuuluu elää ja mitä mistäkin pitää ajatella. Okei, joo, terveet elämäntavat ym on ihan hyvä juttu, mutta näiden ohjeiden mukainen elämä on karkottanut ystäväni myön muista ihmisistä. Minäkin elän terveellisesti, mutta en kenenkään johdateltavana. Hän kulkee näissä istunnoissa eikä esim elokuvista nauttimiseen yms ei ole enää aikaa. Hän ei enää hyväksy muiden ihmisten normaalia elämää, vaan kaikkien pitäisi suurin piirtein halailla puita ja syödä lehtikaalia. Pelkästään. Hän on myös myynyt suurimman osan omaisuudestaan, koska materia tuhoaa hänet. Kuulemma. Harmi sinänsä että ystäväni on minulle tärkeä, mutta nykyään jo liian outo enkä minä merkitse hänelle mitään. Onko vastaavia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmisiä, tässä tapauksessa ystävääsi, oikein vaivaa? Etsi uusia ystäviä. Ihminen joka antaa aivopestä itsensä...hohhoijaa. Kyllä jokaisen pitäisi kyetä ajattelemaan itse ettei tarvi mennä kuuntelemaan jotain joka luulee tietävänsä miten pitää elää.

Vierailija
2/2 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus muuttaa elämäänsä sellaiseksi, kuin haluaa. Anna ystäväsi olla, ja muuttua. Hän tulee kyllä takaisin, ja haluaa viettää aikaa kanssasi sitten kun suurin hurahtaminen on ohi. Voi myös tietty olla , että hän tekee suurempaa muutosta elämässään, ja vaihtaa myös kaveripiiriä. Sekin on sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan