Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka katsoo GoT:a ironisesti?

Vierailija
07.09.2017 |

Sehän on niin karseeta skeidaa, että mä katon sitä ihan nauraakseni. Naiset paksut pakkelit naamassa ja tukkalaitteet vimosen päälle taistelee jotain lohikäärmehyökkäystä vastaan. Komediaahan se on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea kannata ottaa vakavasti. :D Tuskimpa missään sarjassa näyttelijät ovat täysin meikittä, oli sitten historiallinen tai fantasiasarja.

Vierailija
2/6 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson ihan tosissaan. Kuin historiallista draamaa ;)

Eikä siellä kukaan nainen ole meikissä ja tukkalaitteessa taistellut lohikäärmettä vastaan.

T.nörtti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pascaa, mutta yritä nyt näille amk:n tatskatuille h0roille järkeä puhua.

Vierailija
4/6 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ELÄN ironisesti.

Naisilla naamat pakkelissa ja kaikilla joku rooli päällä. Komediaahan tää elämä on.

Tosissani suhtaudun vain AV:seen. Täällä selviää mitä kuoren alta löytyy...

Vierailija
5/6 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran intissä kun oltiin viikonloppu kiinni, katsottiin porukalla Arskan klassikko Predator. Se on hyvää viihdettä. Mutta sen jälkeen se komppanian ainoa kuuden L:n ylioppilas, jolta puuttui täydellisesti sekä mielikuvitus että huumorintaju, alkoi marmattaa ja päivitellä että "eihän tollasia ole".

No ei ole ei. Mutta oliko Predator oivallista aivot narikkaan viihdettä? Kyllä oli. Onko Got ihan mukiinmenevä sarja? Kyllä on. Ap:ta naurattaa naisten kampaukset ja naamapakkelit? No huvinsa kullakin, mutta eikö se pointti ole että sinäkin löydät siitä jotain viihdearvoa, mitähäh?

ps Jos haluan katsoa dokumentteja, katson niitä. Mutta enimmäkseen haluan katsella muuta kuin asiaohjelmia, ja tähän saumaan esmes Got sopii hyvin.

Vierailija
6/6 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus