Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viippa?

Vierailija
07.09.2017 |

Tuli pomolta viesti että pitäisi huomenna muistaa tuoda palaveriin viippa. Mikä se on? En kehtaisi kysyä pomolta jos joku tietää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanna ei suinkaan ole sama kuin komuutti. Komuutti on vanha pesukaappi. Avattavan kannen alla oli pesuvati ja saippuakippo, alakaapissa potta. Vanna taas on sama kuin (kylpy)amme, pesupunkka.

Vierailija
22/25 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti paperisilppuria joka piti hakea huollosta :D Olen uusi tässä työssä enkä tiennyt että nimittävät silppuria viipaksi, ihmettelin tosin muutamaan kertaan kun toimistoapulaiselle annettiin kasa papereita ja kehoitus "viippaa nämä"

Kiitos kuitenkin ehdotuksista, sain hyvät naurut :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kysyit! Eipä tullut mieleen silppuri. :)

Vierailija
24/25 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kysyä. Meilläkin on töissä ihan oma sanasto josta uudet ovat pihalla, eivätkä vanhat huomaa käyttävänsä. Osa todellakin omia lyhenteitä, osa käytössä muuallakin. Muistan kun uutena ihmettelin kun minulle sanottiin, että Sulo haetaan tänään, avaa hakijalle ovi. Kuka ihme on Sulo? (Tietosuojaselosteet.)

Vierailija
25/25 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti kysyä. Meilläkin on töissä ihan oma sanasto josta uudet ovat pihalla, eivätkä vanhat huomaa käyttävänsä. Osa todellakin omia lyhenteitä, osa käytössä muuallakin. Muistan kun uutena ihmettelin kun minulle sanottiin, että Sulo haetaan tänään, avaa hakijalle ovi. Kuka ihme on Sulo? (Tietosuojaselosteet.)

Siis tietosuojaroskis (vaikka puhelin väitti muuta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi