Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjailisin viestillä ihastukselle että haluan seksiä

Vierailija
07.09.2017 |

Ilman että se on noloa jos se ei haluakaan? Silleen vihjailisin että se alkais miettiä että vihjailenko jotain vai en🤔 Tajuaako kukaan mitä yritän selittää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitat viestiä ensin jostain muusta asiasta. Sitten alat vihjailla muka huumorin varjolla jotain muuta. Kumma jos ei ymmärrä. JA jos ei vieläkään ymmärrä niin sit jotain tyyliin olen ajatellut sua ehkä liikaakin enkä aina niinkään kiltisti. Tai että näyttäisit paremmalta mun päällä kun mun lempipaita. Mut eka joku toinen mukava viesti tai viestittelyä. Sitten jos ei yhtään lämpene vähänkään ajan päästä niin seivaat tilanteen olemalla normaali, vitsikäs ja ystävällinen etkä välttele niin toinen tajuaa et se oli huumoria vaikkei ollutkaan.

Ja tuo on sitten todella mukavaa miehen näkökulmasta. Luuletko ettei toinen tajua? Miltä tuntuisi jos lupaisin sinulle munaa ja sitten sanoisinkin että vitsillänihän minä, sinulle.

En tarkoittanut sellaista vitsailua vaan että näytät ettei elämää pidä ottaa silti liian vakavasti vaikka toista haluaisi ja siitä tykkäisi, että elämä voi silti jatkua normaalisti. Ehkä muotoilin asian vähän huonosti.

Vierailija
22/22 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestyi aikoinaan yks varattu (silloin en tätä tiennyt) mies viestillä. Tunnettiin siis muualtakin mutta ei niiden piirien ulkopuolella jossa tutustuttiin. Mies oli vain ensin mukava ja kyseli ja ajattelin et onpa kiva tyyppi. No siinä meni varmaan vuosi että tajusin mitä se hakee, mut sit siinä oli jo vähän muitakin tunteita sekoittunut matkalle. Viestiteltiin silloin tällöin ja siihenhän se sit lopulta meni. Myöhemmin tuli ilmi tuo varattu-status vaikka fiksumpi olisi sen tajunnut varmaan jo aiemmin. Mut mulle sopi tuolloin tuollainen suhde. Eli pidettiin paljon yhteyttä muuten mut tavattiin harvemmin ja siksihän se aina meni.

Eli konstit on monet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme