Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisiällä rakastuneet

Vierailija
07.09.2017 |

Mä olen yli nelikymppinen ja eronnut piiitkästä suhteesta pari vuotta sitten. Nyt mun elämään on tullut uusi mies, olemme etäsuhteessa. Rakkauttakin on jo ilmassa, vaikka seurustelu jatkunut vasta alkukesästä saakka. En muista enää miten seurustellaan :) Mikä olis esim. normaalia yhteydenpitoa, päivittäin? Viesteillä? Soittamalla? Pelottaa että mies ahdistuu, jos liian usein otan yhteyttä. On kyllä sanonut, että ikävöi ja saa laittaa viestiä... Mutta itse on ehkä vähän huonompi viestittelemään, soittelee kyllä pari kertaa viikossa pitkiä puheluita

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa sulle. Ei kai näissä asioissa mitään "sääntöjä" ole, mene fiiliksen mukaan. Jos nyt jo 3-4kk seurustelua niin voitte kai puhua tästä että kuinka usein jne. Itse myös yli 40v eronnut vuosi sitten ja uudestaan rakastunut ja suhteessa ja on ihanaa. Ero on vain se pikkuseikka mitä en osannut kuvitellakaan että uusi partneri on nainen....mutta vau että on rakkautta läheisyyttä ja lämpöä heti kun tavataan.

Vierailija
2/3 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin juuri tuota yhteydenottotiheyttä. Olen 38v ja mies reilusti vanhempi. Lähes päivittäin ollaan keväästä asti oltu jotenkin yhteydessä. Lähetetään vaikka viesti "ikävä on, olisitpa täällä".sitten toinen vastaa. Yritän välttää päivittäin yhteydeottoja, kun exältä tuli aina kommenttia, että olen riippa enkä osaa olla yksin. Mies onkin tässä nyt ollut se aktiivisempi ja hän soittaa n pari kertaa viikossa. Itse soitan kerran viikkoon. Haluan antaa hänelle tilaa, kun hällä on kuitenkin oman talon hoito, piha- ja puutyöt ja laaja ystäväpiiri. Tykkään siitä, että hän kaipaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi