Mies muuttuu riidanhaluiseksi aina ennen ovulaatiota - ei koskaan lasta? :(
Olemme puhuneet lapsesta jo pitkään. Ja sen yrittämisestä. Arvioidut ovulaatiopäivät on merkitty yhteiseen kalenteriin, joten molemmat tietävät missä mennään. Mies on ollut jopa innokkaampi asiassa kuin minä.
Mutta se ongelma. Mies muuttuu riidanhaluiseksi ja riitaa provosoivaksi aina ennen ovulaatiota. Tekee kuin tahallaan asioita, jotka tietää loukkauksiksi, käyttäytyy ja puhuu huonosti, haastaa riitaa. Yritän hillitä itseni parhaimpani mukaan, mutta on vain olemassa asioita joita en voi katsella tyynesti vieressä.
Yleensä riitely alkaa noin viikkoa ennen ovulaatiota ja eskaloituu kammottavaksi sodaksi joka tarkoittaa sanallista, henkistä väkivaltaa, huonosti nukuttuja öitä, mykkäkoulua ja pahimmillaan fyysistä tönimistä ja tavaroiden heittelemistä.
Riitelyn tuloksena alan miettiä, voiko suhteesta tulla ikinä sittenkään mitään ja kannattaako tähän suunnitella mitään lasta, kun vanhemmat ovat näin lapsellisia ja riidat raivoisia. En halua seksiä, pelkkä mieheni läheisyys tuntuu kuvottavan vastenmieliseltä, kuljen kuin suruharson luomassa sumussa päiväkausia.
Ja sitten ovulaatio onkin taas ohi, minua itkettää ja mies yrittää hyvitellä huonoa käytöstään.
Taidan jäädä lapsettomaksi. :(
Meillä taas seksi jää noissa kierroissa väliin minun suuttumuksen ja pahantuulisuuteni takia. Mieshän elää niin kuin mitään ei olisi edes tapahtunut. Riidat vaan menee hänellä ohi ilman että niitä käsitellään tai yritetään kehittyä ettei samaa tarvitsisi enää koskaan kokea.
Minä olen se joka jään miettimään tapahtunutta ja koen silmieni avautuneen. En vaan voi antaa miehelle anteeksi, en voi sallia että hän koskee minuun. En todellakaan, en riidan ja tappelun jälkeen.