Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat yhtaikaa sekoamassa lopullisesti ja tulossa järkiinsä

Vierailija
07.09.2017 |

https://yle.fi/uutiset/3-9818447
"Vihreiden kannatus on rikkonut viime kuukaudet kaikkien aikojen ennätyksiä ja sama tahti näyttää jatkuvan.

Ylen uusimmassa kannatuskyselyssä vihreät on parantanut asemiaan toiseksi suurimpana puolueena. Nyt kannatus nousi parilla prosenttiyksikön kymmenyksellä, 17,8 prosenttiin."

"Viime viikkojen vilkas keskustelu turvapaikkapolitiikasta ja sisäisestä turvallisuudesta näyttää suosineen perussuomalaisia.

Puolueen kannatus nousi Jussi Halla-ahon puheenjohtajakauden aikana ensi kertaa kaksinumeroisiin lukuihin, 10,3 prosenttiin. Edellisestä tutkimuksesta suosio lisääntyi 1,5 prosenttiyksiköllä."

Sippilan poppoo se vaan sukeltaa.

Kommentit (93)

41/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina äänestänyt sdp:tä, mutta seuraavaksi äänestänen vihreitä koska haluan kokoomuksen ja keskustan pois vallasta (juu kokoomus näyttää olevan aina ja ikuisesti ykkönen) ja muita puolueita ei oikein tunnu olevan. Lukuunottamatta suuryritysten omstajia ja poliitikkoja itse ei nykyhallituksesta ole hyötynyt kukaan, päinvastoin. Harva meistä on suuryrityksen omistaja.

Vierailija
42/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko moderointi linjan tiukemmalle tai Hommafoorumilaiset ja rasmuslaiset voisivat painua omille palstoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku persu on näköjään taas peukutellut eri IP:stä :DHei, harmi kun unohdit peukuttaa aloitustakin ja keskityit vain peukuttelemaan vastauksia persujen pussiin ;)

Vierailija
44/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä liike perustettiin Länsi Saksassa DDR:n suunnittelemana

Tämä oli silloisen DDR:n ulkomaantiedustelun osasto viiden suunnitelma tuoda Länsi Saksaan ääri liberaali saksalaista yhteiskuntaa rapauttava ja sen talouselämää vahingoittava voimakas

liikehdintä.

Alkuun suunniteltiin ns. ympäristöajattelu jotta suuret teollisuusyritykset saataisiin ahdinkoon.

Seuraava aste oli ateismin ylistys ja moraalin rapauttaminen.

Vihreä liike näyttää porskuttavan vielä meillä, vaikka aika harva puoluetta kannattava tuskin edes tietää vihreän liikkeen syntyhistoriasta mitään. Vaikka DDR itse ehti tuhoutua omaan mahdottomuuteensa, niin siitä huolimatta tuo sen  "rapautus suunnitelma tekele"  voi hyvin ja jatkaa elämäänsä.

Vierailija
45/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokoomuksen kannattajia on vieläkin noin paljon?

Olisiko sosialismin vetovoima jotenkin hiipunut? Ihme, kun Venezuelassakin menee niin hyvin.

Sosialismi on ihan muuta kuin venezuela.- Ei edes hyvä vitsi tuo enää jossa väität kapitalismia sosialismiksi. Venetzuelassa on täysin oikeistolainen meno jossa haalitaa minä minä minä periatteella. Niin olisihan se kiva että seuraava vitsisi missä sosialismi haluaa rahat itselleen olisi totta sosialismi haluaa rahat yhteiseen hyvään ei itselleen. Vain itsekäs ihminen voi sanoa että yhteiset rahat on häneltä pois. Ilman tuollaista itsekeskeisyyttä meillä olisi huomattavasti kehittyneempi ja parempi yhteiskunta.

Vierailija
46/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojasta allikkoon.

Minulle on jotenkin tullut etenkin näiden Åbossa tapahtuneiden kepposten jälkeen, sellainen olo yleisestä keskusteluilmapiiristä, mediasta ja somesta, että nyt molemmat ääripäät ovat ikään kuin tyytyväisiä ja rauhallisempia. Molemmat ovat nyt saanet sen mitä ovat tavoitelleet, haaveilleet tai odotelleet.

Kirjoittajan täytyy olla äärimmäisen sekaisin kun kuvailee Turun tapahtumia kepposteluksi. Juuri sitä hommalaisten kielenkäyttöä eli ääripään edustaja esittää olevansa joku maltillinen älykkö.

En minäkään pidä sanavalinnasta, mutta rehellisyyden nimissä on todettava että jos viestissä olisi käytetty Turun tapauksesta oikeata sanaa, niin viesti olisi hävinnyt vielä nopeammin, mikäli olisi edes päässyt läpi filteristä.

Älä lässytä hommahoopo.

Vierailija
47/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä liike perustettiin Länsi Saksassa DDR:n suunnittelemana

Tämä oli silloisen DDR:n ulkomaantiedustelun osasto viiden suunnitelma tuoda Länsi Saksaan ääri liberaali saksalaista yhteiskuntaa rapauttava ja sen talouselämää vahingoittava voimakas

liikehdintä.

Alkuun suunniteltiin ns. ympäristöajattelu jotta suuret teollisuusyritykset saataisiin ahdinkoon.

Seuraava aste oli ateismin ylistys ja moraalin rapauttaminen.

Vihreä liike näyttää porskuttavan vielä meillä, vaikka aika harva puoluetta kannattava tuskin edes tietää vihreän liikkeen syntyhistoriasta mitään. Vaikka DDR itse ehti tuhoutua omaan mahdottomuuteensa, niin siitä huolimatta tuo sen  "rapautus suunnitelma tekele"  voi hyvin ja jatkaa elämäänsä.

Öhö öhö öhöh höhö DDR höhö laskekaa kuinka monta argumentaatiovirhettä tssä sata kertaa palstalle kopioimassa viestissäni teen öhöhö DDR DDR DDR,

Vierailija
48/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 2016 saapuneet ole persujen kok ja kesk. Kutsumaa porukkaa ihan konkreettisesti.

Vierailija
49/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen vientialat on ajettu alas. Kun rahaa ei maahan tule elätetään toimetonta kansaa velkarahalla. Uusien vientialojen synnyttäminen vaatisi mittavat uudistukset ja vuosikymmenen kovan työ. Tähän ei millään puolueella ole halukkuutta. Kuka haluaa jäädä kituuttamaan omaa elämäänsä maahan jossa ei ole mitään suunnitelmaa tai edes toivoa paremmasta tulevaisuudesta?

Vierailija
50/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen varma siitä että koko Suomi on seonnut ja kaikki luulevat tulleen järkiinsä. Aivan sama kannatatko ääri oikeistoa tai vasemmistoa, kaikki ääri ajattelu on tyhmää, ei järkevää, eikä realiteettien mukaista. Viher/vassareiden näkökannan ymmärrän asioissa, mutta on sanomattakin selvää että näin puhtain motiivein ei voida toimia, jos vastustaja pelaa likaista peliä. Äärioikeiston taas näen perherakkaina, kotiaan rakastavina ihmisinä, jotka ovat peloissaan ja hakevat turvaa vahvoista johtajista. Heidän ajattelu maailma on kumminkin keskiaikainen ja liian lähi-itämainen ollakseen järkevä toimintamalli Suomelle.

Minusta on hienoa kumminki se että molempia yhdistää viha nykyistä hallitusta kohtaan.

Vierailija
51/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojasta allikkoon.

Minulle on jotenkin tullut etenkin näiden Åbossa tapahtuneiden kepposten jälkeen, sellainen olo yleisestä keskusteluilmapiiristä, mediasta ja somesta, että nyt molemmat ääripäät ovat ikään kuin tyytyväisiä ja rauhallisempia. Molemmat ovat nyt saanet sen mitä ovat tavoitelleet, haaveilleet tai odotelleet.

Kirjoittajan täytyy olla äärimmäisen sekaisin kun kuvailee Turun tapahtumia kepposteluksi. Juuri sitä hommalaisten kielenkäyttöä eli ääripään edustaja esittää olevansa joku maltillinen älykkö.

Kannattaisi tutustua tuon keppostelu-termin etymologiaan. Ei, sitä ei ensimmäisenä käyttäneet rajakit ma-tujen rikoksista.

Et sitten kyennyt tuoitsemaan tapon ja puukotusten kuvaamista kepposteluksi. Et mitenkään pystynyt. Se olisi vähintä minkä terve ihminen tekee. Sinä et tehnyt eli olet ääriryhmäsi valinnut.

Minä olen Zeppo Zuvacci. Olen vuosikausia huutanut rajoja auki, kauhistellut rasismia ja kurkkinut pelokkaana sänkyni alle josko siellä vaanii äärioikeistolaisuus. Aikanaan ymmärsin "nuorukaisten" rikokset kepposina, pojat on poikia.

Nyt kun "nuorukainen" vihdoin toimeentui oikein terrorismiin on suurin hätäni ... että joku sanoi sitä kepposeksi.

Byäääh!

Ymmärrän että jaksat jatkaa sössötystäsi maailman tappiin, mutta sinun uskottavuutesi meni jo. Milläään itkemisellä ja selittelyllä et mulkero saa sitä takaisin.

Kumpienkohan kultamuna tappoi? Nyt ette voi enää selittää itseänne viattomiksi.

Palstapersulla on näköjään ne viimeisetkin ruuvit tipahtaneet yläkäyttökotelosta.

Vierailija
52/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös 2016 saapuneet ole persujen kok ja kesk. Kutsumaa porukkaa ihan konkreettisesti.

Ei ole naapurin vikaa jos vieraat käyttäytyvät huonosti vaan isännän.

Vierailija
53/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria työhalukkaita miehiä. Parasta A ryhmää. Ei ole plösö vartiainen röhnöttänytkään telkkarissa hetkeen. Linee pitänyt kiirettä rekrytoida parhaat päältä omalle mansikkatarhalleen.

Vierailija
54/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerimmät avaukset tulee kyllä vihreiltä. Kovasti on aatetta ja ruusuinen maailmankuva  ja unelma jostain utopiasta. Mitään konkreettista esitystä, miten esim, kaikki tänne läpi Euroopan raahautuneet "reppanat" elätettäisiin, ei ole. Ja kaikki raiskaukset, puukotukset jne, ovat valitettavia yksittäistapauksia, jotka ovat kuitenkin meidän (=suomalaisten) vika, koska emme osaa kotouttaa ja hyväksy erilaisuutta.

Vierailija
55/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerimmät avaukset tulee kyllä vihreiltä. Kovasti on aatetta ja ruusuinen maailmankuva  ja unelma jostain utopiasta. Mitään konkreettista esitystä, miten esim, kaikki tänne läpi Euroopan raahautuneet "reppanat" elätettäisiin, ei ole. Ja kaikki raiskaukset, puukotukset jne, ovat valitettavia yksittäistapauksia, jotka ovat kuitenkin meidän (=suomalaisten) vika, koska emme osaa kotouttaa ja hyväksy erilaisuutta.

Jos itse haluaisit esiintyä älykkäänä, niin viestissäsi olisi jokin konkreettinen esimerkki eikä tunteella tapahtuvaa lässytystä vihan kohteitasi kohtaan. Ainostaan sinä esitit olevasi sellainen joksi vihreitä kiihkossasi väität.

Vierailija
56/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen varma siitä että koko Suomi on seonnut ja kaikki luulevat tulleen järkiinsä. Aivan sama kannatatko ääri oikeistoa tai vasemmistoa, kaikki ääri ajattelu on tyhmää, ei järkevää, eikä realiteettien mukaista. Viher/vassareiden näkökannan ymmärrän asioissa, mutta on sanomattakin selvää että näin puhtain motiivein ei voida toimia, jos vastustaja pelaa likaista peliä. Äärioikeiston taas näen perherakkaina, kotiaan rakastavina ihmisinä, jotka ovat peloissaan ja hakevat turvaa vahvoista johtajista. Heidän ajattelu maailma on kumminkin keskiaikainen ja liian lähi-itämainen ollakseen järkevä toimintamalli Suomelle.

Minusta on hienoa kumminki se että molempia yhdistää viha nykyistä hallitusta kohtaan.

Mitä sinä aiot itse sitten äänestää? Ehdottoman reilua kertoa tämä, jos kerran arvostelet sitä mitä muut äänestää.

Vierailija
57/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vihreä ja tiedän, että kaikkia läpi Euroopan tänne raahautuneita "reppanoita" ei kyllä ole elätetty, aika valtava joukko on lähetetty takaisin kotimaahansa.

Vierailija
58/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä aiot itse sitten äänestää? Ehdottoman reilua kertoa tämä, jos kerran arvostelet sitä mitä muut äänestää.

"Se" ei äänestä "tuon" viestistä kumpuaa syvä katkeruus eikä sitä voi kovin viisaana pitää. Se tuhoaa vain hänen oman elämän eikä auta ketään. "Viher/vassareiden" kertoo hänestä aika paljon.

Vierailija
59/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperussuomalaiset tekivät ison virheliikkeen lähtiessään johonkin Uusi vaihtoehto/ Sininen tulevaisuus/ Sininen eduskuntaryhmä -joukkioon. Ps:n hajotusvaatimus aiheettomilla perusteilla oli muiden hallituspuolueiden taktinen veto ja näin kilpailija rutistetiin siististi murusiksi. Lähteneitä odottaa nyt vain kylmä, kalseansininen  poliittinen tulevaisuus - hiipuminen olemattomiin.

Vierailija
60/93 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojasta allikkoon.

Kannattaisi tutustua tuon keppostelu-termin etymologiaan. Ei, sitä ei ensimmäisenä käyttäneet rajakit ma-tujen rikoksista.

Et sitten kyennyt tuoitsemaan tapon ja puukotusten kuvaamista kepposteluksi. Et mitenkään pystynyt. Se olisi vähintä minkä terve ihminen tekee. Sinä et tehnyt eli olet ääriryhmäsi valinnut.

Minä olen Zeppo Zuvacci. Olen vuosikausia huutanut rajoja auki, kauhistellut rasismia ja kurkkinut pelokkaana sänkyni alle josko siellä vaanii äärioikeistolaisuus. Aikanaan ymmärsin "nuorukaisten" rikokset kepposina, pojat on poikia.

Nyt kun "nuorukainen" vihdoin toimeentui oikein terrorismiin on suurin hätäni ... että joku sanoi sitä kepposeksi.

Byäääh!

Ymmärrän että jaksat jatkaa sössötystäsi maailman tappiin, mutta sinun uskottavuutesi meni jo. Milläään itkemisellä ja selittelyllä et mulkero saa sitä takaisin.

Kumpienkohan kultamuna tappoi? Nyt ette voi enää selittää itseänne viattomiksi.

Palstapersulla on näköjään ne viimeisetkin ruuvit tipahtaneet yläkäyttökotelosta.

Kiitos samoin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan