Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan työkaveri ihastunut vai ei?

Vierailija
06.09.2017 |

En oikein ota selvää työkaveristani. Itse olen mennyt ihastumaan häneen ja nyt en tiedä kuvittelenko vaan vai olisikohan hänellekin jotain tunteita mua kohtaan. Välillä tämä mies tulee useammankin kerran päivässä juttelemaan sellaisia työasioita, jotka voisi hoitaa myös sähköpostilla. Hän katsoo minua pitkään silmiin ja on ruvennut punastumaan, jos puhumme kahdestaan. Muutenkin tuntuu, että hän sekoilen jutuissaan, jos puhumme kahden, mutta niin sekoilen minäkin, joten en ole aivan varma sekaantuuko hän vaan minun sekoiluistani. Hän avaa minulle oven ja kaataa minulle kahvia. Mutta, hän ei juurikaan viestittele minulle eikä vastaa kirjallisiin flirttailuyrityksiini.. Muutenkin joskus voi mennä päiviä ettei nähdä ollenkaan eikä hän muutenkaan pyydä minua lounaille tai kahville tms.

Mistäköhän sen parhaiten saisi selville, että onko hän vaan kohtelias vai kenties vähän ihastunut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät häntä syömään tai kahville tai johonkin kahden kesken työajan ulkopuolelle.

Vierailija
2/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan rohkeasti. Ei siinä mitään häviäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät häntä syömään tai kahville tai johonkin kahden kesken työajan ulkopuolelle.

Voisin pyytääkin, jos olisin selvillä hänen tunteistaan. Olemme kerran olleet istumassa iltaa työkaverimme läksiäisissä ja siellä vietimme koko illan keskenämme jutellen. Mutta mitään muuta ei tapahtunut. Lähdimme kyllä samalta bussipysäkiltä ja lähtiessä vaikutti, kun tämä mies olisi halunnut pussata, mutta ei kyllä tehnyt elettäkään sen eteen, joten voi hyvin olla että kuvittelin vaan sen tunnelman..

Ap

Vierailija
4/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin pyytääkin, jos olisin selvillä hänen tunteistaan. Olemme kerran olleet istumassa iltaa työkaverimme läksiäisissä ja siellä vietimme koko illan keskenämme jutellen. Mutta mitään muuta ei tapahtunut. Lähdimme kyllä samalta bussipysäkiltä ja lähtiessä vaikutti, kun tämä mies olisi halunnut pussata, mutta ei kyllä tehnyt elettäkään sen eteen, joten voi hyvin olla että kuvittelin vaan sen tunnelman..

Ap

Joskus pitää vain itse tehdä aloite jos on kiinnostunut ja näyttää siltä ettei toinen sitä ole tekemässä.

Vierailija
5/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus pitää vain itse tehdä aloite jos on kiinnostunut ja näyttää siltä ettei toinen sitä ole tekemässä.

Olen kerran pyytänyt häntä minun ja muutaman muun työkaverimme kanssa syömään ja hän lähtikin. Ja meillä oli mielestäni hauskaa keskenämme. Mutta hän ei koskaan pyydä minua mukaansa, vaikka käy usein yksinkin syömässä. En viitsi montaa kertaa pyytää, mielestäni se olisi nyt hänen vuoronsa..

Ap

Vierailija
6/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mies voi olla ujo ja ajatella ettei ole mitään mahiksia. Jos vielä menette iltaa viettämään ja koko ilta on kivaa niin pussaa moiskauta vaikka poskelle!

Vierailija
7/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on siviilissä jo joku?

Vierailija
8/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mies voi olla ujo ja ajatella ettei ole mitään mahiksia. Jos vielä menette iltaa viettämään ja koko ilta on kivaa niin pussaa moiskauta vaikka poskelle!

Tämä mies on minua niin paljon pidempi, että mitenkään ohimennen en saa häntä pussattua 😄.. Ja jotenkin olen aina tottunut siihen, että aloite tulee mieheltä. Tai jos hän kertoisi olevansa minusta kiinnostunut, niin siinä tapauksessa olisinkin rohkeampi.. Mutta kun en oikein ota hänestä selvää..

Mentäispä johonkin istumaan iltaa, mutta nyt ei taida lähiaikoina olla mitään illanviettoja tiedossa..

Ap

Vierailija
9/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on minua niin paljon pidempi, että mitenkään ohimennen en saa häntä pussattua 😄.. Ja jotenkin olen aina tottunut siihen, että aloite tulee mieheltä. Tai jos hän kertoisi olevansa minusta kiinnostunut, niin siinä tapauksessa olisinkin rohkeampi.. Mutta kun en oikein ota hänestä selvää..

Mentäispä johonkin istumaan iltaa, mutta nyt ei taida lähiaikoina olla mitään illanviettoja tiedossa..

Ap

jos sekin tykkää susta se pelaa korttins ekstravarovasti, ja sitten ei välttämättä tule mitään kun molemman himmailee.

sanon, että korkkarit jalkaan ja pussaat vaikka leukaan siitä se lähtee sitten :)

Vierailija
10/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just samaa. Voi flirttailla reaalissa mutta ei halua tehdä sitä mustaa valkoisella, jättää konkreettista todistusaineistoa :D

Vierailija
11/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän sinkku? Kyllä nainenkin voi tehdä aloitteen, ei eletä mitään 1800-lukua.

Vierailija
12/13 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu vähän samanlaisia epäilyksiä yhdestä tökaverista. En tosin itse ole hirveän ihastunut. Tänään kerroin sille miten tyhjää mun elämä työn ulkopuolella on ja se kerto ehdotuksia mitä mun pitäs tehdä. "Jonkun" kans mun pitäs hakeutua tiettyihin harrastuksiin, listas muutamia. Listas aika tasan tarkkaan omat harrastuksensa :D Mitä tästä voi päätellä?

Vierailija
13/13 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin just samaa. Voi flirttailla reaalissa mutta ei halua tehdä sitä mustaa valkoisella, jättää konkreettista todistusaineistoa :D

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi