Onko LIDLin "suomalainen" halpa kalja maamme vähittäiskaupan suurin huijaus?
Sitä kun ei kaupassa koskaan ole. Siinä on marginaali niin pieni, ettei sitä kannata suurissa määrissä myydä. Ei tule mieleen suurempaakaan huijausta juuri nyt. Se on totta kai tarkoituksella harvemmin saatavissa.
Kommentit (14)
No osta perkele saadessas vähän enempi, vai täytyykö kitata kaikki kerralla. Siis kyllä sitä mulle on tarpeeksi riittänyt, eikä ne sitä mainostakaan olevan aina kaupassa.
Kyllä köyhälle halpa on suuri siunaus.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa taas Karjala on sentin kalliimpi eli 84 senttiä, mutta sitä on koko ajan saatavilla.
Karjala on keskenkäynyttä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
No osta perkele saadessas vähän enempi, vai täytyykö kitata kaikki kerralla. Siis kyllä sitä mulle on tarpeeksi riittänyt, eikä ne sitä mainostakaan olevan aina kaupassa.
Kyllä köyhälle halpa on suuri siunaus.
Haista homo vittu tai mainitse joku tuote jonka varta vasten mainostetaan olevan aina saatavilla. Niin, sellaista ei ole. Huijaus on tarkoituksellinen.
Jaaa, että valekaljaa. Onhan se kuitenkin muotituote, niinkuin valepuheet politikoilla.
Vierailija kirjoitti:
No osta perkele saadessas vähän enempi, vai täytyykö kitata kaikki kerralla. Siis kyllä sitä mulle on tarpeeksi riittänyt, eikä ne sitä mainostakaan olevan aina kaupassa.
Kyllä köyhälle halpa on suuri siunaus.
Kuinkas sitä perkele ostaa kun sitä ei yleensä siellä ole?
No voi v*tun bensalenkkarit! Juokaa jo ittenne hengiltä.
Ap ei ole koskaan ilmeisesti perehtynyt Ikean liiketoimintamalliin väittäessään ettei kannata myydä tavaraa jossa on pieni kate. Köh.
Itse en olutta juo joten mulle on ihan sama onko Lidlissä olutta vaiko ei.
Löwenbrau ei ole montaa senttiä tölkiltä kalliimpaa. Mutta jos Olutta sattuu olemaan, ostan aina 10 laatikkoa kerralla auton takakonttiin. Säilyy autohallissa sopivan kylmänä kesälläkin.
Jos elämä kaatuu siihen ettei saa pari senttiä halvempaa kaljaa niin olisi parempi kun ei ostas kaljaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole koskaan ilmeisesti perehtynyt Ikean liiketoimintamalliin väittäessään ettei kannata myydä tavaraa jossa on pieni kate. Köh.
Itse en olutta juo joten mulle on ihan sama onko Lidlissä olutta vaiko ei.
Jospa itse perehtyisit Ikean liiketoimintamalliin...
"we can calculate a gross profit of 45.3% for 2011 and 43.1% for 2012. This gross profit rate is on the high side of most furniture retailers where the GP% benchmark is typically around 40%."
Vierailija kirjoitti:
Jos elämä kaatuu siihen ettei saa pari senttiä halvempaa kaljaa niin olisi parempi kun ei ostas kaljaa ollenkaan.
Mutta kun kyse ei olekaan varsinaisesti kaljan kittaamisesta vaan itse ilmiöstä.
Mieluummin sitä nyt saksalaista lageria juo kuin kotimaista.
Prismassa taas Karjala on sentin kalliimpi eli 84 senttiä, mutta sitä on koko ajan saatavilla.