Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko LIDLin "suomalainen" halpa kalja maamme vähittäiskaupan suurin huijaus?

Vierailija
06.09.2017 |

Sitä kun ei kaupassa koskaan ole. Siinä on marginaali niin pieni, ettei sitä kannata suurissa määrissä myydä. Ei tule mieleen suurempaakaan huijausta juuri nyt. Se on totta kai tarkoituksella harvemmin saatavissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa taas Karjala on sentin kalliimpi eli 84 senttiä, mutta sitä on koko ajan saatavilla.

Vierailija
2/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta perkele saadessas vähän enempi, vai täytyykö kitata kaikki kerralla. Siis kyllä sitä mulle on tarpeeksi riittänyt, eikä ne sitä mainostakaan olevan aina kaupassa.

Kyllä köyhälle halpa on suuri siunaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa taas Karjala on sentin kalliimpi eli 84 senttiä, mutta sitä on koko ajan saatavilla.

Karjala on keskenkäynyttä paskaa!

Vierailija
4/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osta perkele saadessas vähän enempi, vai täytyykö kitata kaikki kerralla. Siis kyllä sitä mulle on tarpeeksi riittänyt, eikä ne sitä mainostakaan olevan aina kaupassa.

Haista homo vittu tai mainitse joku tuote jonka varta vasten mainostetaan olevan aina saatavilla. Niin, sellaista ei ole.  Huijaus on tarkoituksellinen.

Vierailija
5/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa, että valekaljaa.  Onhan se kuitenkin muotituote, niinkuin valepuheet politikoilla.

Vierailija
6/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Olen tehnyt saman huomion.

Vierailija
7/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas sitä perkele ostaa kun sitä ei yleensä siellä ole?

Vierailija
8/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v*tun bensalenkkarit! Juokaa jo ittenne hengiltä.

Vierailija
9/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole koskaan ilmeisesti perehtynyt Ikean liiketoimintamalliin väittäessään ettei kannata myydä tavaraa jossa on pieni kate. Köh.

Itse en olutta juo joten mulle on ihan sama onko  Lidlissä  olutta vaiko  ei.

Vierailija
10/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löwenbrau ei ole montaa senttiä tölkiltä kalliimpaa. Mutta jos Olutta sattuu olemaan, ostan aina 10 laatikkoa kerralla auton takakonttiin. Säilyy autohallissa sopivan kylmänä kesälläkin.

Vierailija
11/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä kaatuu siihen ettei saa pari senttiä halvempaa kaljaa niin olisi parempi kun ei ostas kaljaa ollenkaan.

Vierailija
12/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole koskaan ilmeisesti perehtynyt Ikean liiketoimintamalliin väittäessään ettei kannata myydä tavaraa jossa on pieni kate. Köh.

Itse en olutta juo joten mulle on ihan sama onko  Lidlissä  olutta vaiko  ei.

Jospa itse perehtyisit Ikean liiketoimintamalliin...

"we can calculate a gross profit of 45.3% for 2011 and 43.1% for 2012. This gross profit rate is on the high side of most furniture retailers where the GP% benchmark is typically around 40%."

Vierailija
13/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämä kaatuu siihen ettei saa pari senttiä halvempaa kaljaa niin olisi parempi kun ei ostas kaljaa ollenkaan.

Mutta kun kyse ei olekaan varsinaisesti kaljan kittaamisesta vaan itse ilmiöstä.

Vierailija
14/14 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sitä nyt saksalaista lageria juo kuin kotimaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi