Päätä.vihloo ja särkee oikealta puolelta, lisäksi väsyttää
Pelottaa :( alko iha äskettäin vihlonta + särky ja ei tunnu yhtään kivalle.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ota särkylääke ja mene lepäämään. Eikö sulla muka koskaan ole pää kipeä , kun pelottaa?!
Harvemmin mulla vihloo päätä ja särkee toispuoleisesti. Siksi pelästyin. -ap
Ota särkylääke ja juo mukillinen kahvia ja mene nukkumaan.
Kumpi on parempi, Panadol 1000mg vai Ibumax 400mg? -ap
Kuulostaa toispuolinen särky migreeniltä. Silloin 800mg ibuprofeenia ja lepoa.
Migreeni on mulla aina toispuoleista. Lepoa ja särkylääkettä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.
Jos olet aikuinen yli 50 kg (yli 16v) voit ottaa Panadolia 1g (eli 1000 mg) ja Ibusalia/Buranaa 600-800 mg YHTÄAIKAA. 3-4 x vrk:ssa. Kyseessä voi olla migreeni. Jos alkaa toistua usein hakeudu lääkäriin, mutta nyt ei ole hätää. Tottakai jos pahenee niin ettet pärjää kotona, niin hakeudu päivystykseen.
Terv. Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aikuinen yli 50 kg (yli 16v) voit ottaa Panadolia 1g (eli 1000 mg) ja Ibusalia/Buranaa 600-800 mg YHTÄAIKAA. 3-4 x vrk:ssa. Kyseessä voi olla migreeni. Jos alkaa toistua usein hakeudu lääkäriin, mutta nyt ei ole hätää. Tottakai jos pahenee niin ettet pärjää kotona, niin hakeudu päivystykseen.
Terv. Sairaanhoitaja
Kiitos vastauksestasi! Täytyy ottaa särkylääkettä ja levätä. Koitan nyt ensin syödä vähän jotain, vaikka ei oikein tee mieli mitään. -ap
Mulla on ihan tavallisetki päänsäryt usein just toispuoleisia ja vihlonta on kova. Ollu ihan teinistä lähtien ja olen jo yli nelikymppinen. Sitten on erikseen aurallinen migreenikin.
Eli ap:n vaiva kuulostaa ihan tavalliselta päänsäryltä, voi olla auraton migreenikin. Ihan normaalia. Mene lepäämään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan tavallisetki päänsäryt usein just toispuoleisia ja vihlonta on kova. Ollu ihan teinistä lähtien ja olen jo yli nelikymppinen. Sitten on erikseen aurallinen migreenikin.
Eli ap:n vaiva kuulostaa ihan tavalliselta päänsäryltä, voi olla auraton migreenikin. Ihan normaalia. Mene lepäämään.
Eli voin olla melko huoleti. Säikäyttää vaan aina kaikki päähän liittyvä oireilu :/ -ap
Ota särkylääke ja mene lepäämään. Eikö sulla muka koskaan ole pää kipeä , kun pelottaa?!