Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva toi kuolemanpelon :(

Vierailija
09.07.2008 |

Synnytyksen jälkeen pyörinyt mielessä oma kuolema ja järjetön tyhjyyden pelko...Viimeksi varhaisessa teini-iässä pyöri mielessä nämä ajatukset näin paljon. Ahdistavaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen ja jatkuu vaan, nyt jo kaksi lasta. Hirvittää ajatus, miten mies ja lapset selviäisivät jos yhtäkkiä kuolisin. Ehkä se jossain vaiheessa helpottaa, toivottavasti.

Vierailija
2/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tai lapset kuolee kun jos ite kuolisin.

mies selviäis aivan mainiosti jos kuolisin, en usko että musta tulis enää ihmistä jos nää kuolis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä päivänä kun ensimmäinen lapsi syntyi.

Vierailija
4/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nään siitä painajaisiaki vähän väliä. Johtuu varmaan siitä että olen menettänyt minulle hyvin tärkeän ihmisen.

Vierailija
5/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, mutta alkoi helpottamaan siinä vaiheessa, kun "äiti-vauva-symbioosi" vähän hellitti. Syöttövälit piteni, pystyin olemaan jo useamman tunnin pois kotoa jne. Yhtäkkiä huomasin että en ollut ajatellut asiaa pitkään aikaan. Nyt lapseni ovat jo 3v ja 8v, kuolemanpelko ja perheen selviäminen siitä käy mielessä enää hyvin harvoin. Satunnaisesti kuitenkin.

Vierailija
6/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispoika on nyt 4 kk. Koskaan ennen lasta en ole edes kuolemaa ajatellut. Nyt mietin useinkin, että kuinka mies ja poika pärjäisivät, jos minulle jotain kävisi. Olen nähnyt untakin, että sairastun syöpään ja elinaikaa viikko!

Vierailija
7/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitn pääsisin eroon pelosta?

Vierailija
8/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä joillain jopa masennukseen, muistan itse myös valvoneeni öitä asian tiimoilta kun kuopus oli ihan pieni