Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen exän käytöksen lapsia kohtaan vähintään hipovan henkistä väkivaltaa

Vierailija
06.09.2017 |

Todisteita ei ole, muuta kuin omat kokemukset avioliiton ajalta. Lapset kertovat tutun kuuloisia asioita ja oireilevat, mutta ex selittää aina mustan valkoiseksi ja hänen versio aina eri kuin lapsen. Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen käytös on kyseessä ja miten lapset oireilevat?

Vierailija
2/7 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia? Ja miten teillä on tapaamissopimus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset alakouluiässä. Yhteishuoltajuus 50/50. Oireilevat mm. levottomalla häiriökäyttäytymisellä sekä kotona että koulussa, puhuvat muille rumasti ja ylimielisesti, juuri kuten ex puhui minulle ja lapsillekin. Pahinta aina kun tulevat isältään, sitten rauhoittuu.

Vierailija
4/7 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuosta viestistä sanoa mikä tilanne on. Lapsille saa kuitenkin apua neuvolan perhetyöntekijöiltä. Pääsevät luottamuksellisesti juttelemaan ahdistavista asioista ilman vanhempien painostusta tai pelkoa.

Vierailija
5/7 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän käytös sellaista arvaamatonta komentelua ja hyppyyttämistä, esim. itse raivostuu ja vaikkapa heittää kaukosäätimen. Komentaa lapsen keräämään palaset. Tällaisia juttuja olen kuullut.ap

Vierailija
6/7 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele lapsia, kirjoita muistiin. Älä kyseenalaista tai painosta tai kommentoi.

Kysele sitten vaikka päivän-parin kuluttua ohimennen uudelleen. Yleensä lapsi pysyy johdonmukaisesti kertomuksessaan mikäli tapahtunut on totta. Jos kaikki lapset puhuvat samansuuntaista, asioissa voi olla perääkin.

Vierailija
7/7 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asialle sitten voisi tehdä leimautumatta kostonhimoiseksi hulluksi ex-vaimoksi?

Tarkkuutta puolisovalinnassa ei kannata ottaa esille, koska vahinko on jo tapahtunut

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän