Muita joiden mies katoilee päiviksi?
Miten jaksat? Kuinka kauan aiot katsella? Mun mies ja lapsen isä lähtee kaljalle heti kun vapaat alkaa. Tulee kotiin muutaman päivän päästä. Pyytelee anteeks ja on taas kunnollinen isä. Vauva on kohta vuoden. Enkä mä enää jaksa. Alkaa mennä usko siihen että mies lopettaa tämän. Miehen edellisten liittojen lapset tulee meille silloin mies on kotona 3 päivää. Sitten menee töihin ja vapaat kun alkaa kuvio toistuu.
Kommentit (25)
Mitkä ovat miehesi etu-ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet? Mulla ex-mies M.V ja kyllä oli juuri tuollainen. Lemppasin.
Kaikkea ne naiset kestävätkin ja vielä vapaaehtoisesti.
Laittaisin vaihtoon sen enempää ihmettelemättä.
Jos täällä joku ilmoittautuu, niin onnittelut, teillä on sama mies.
Mutta tosiaan tässä ilmoittautujia odotellessa, pistäpä ap vähän parempia provoja tulemaan.
Miks tätä luullaan provoksi ? Googletin aiheesta ja sen mukaan av on täynnä samiksia. Mitä tatkoittaa kalassa ttas?
Käske pitämään kännykkä päällä ja soita kotiin ryyppäämästä ja kaihoamasta ex-rakkaitaan! Jotkut taluttaa korvasta kotiin.
Kuulostaa mun eksältä. Ei tullu sitten pieneen mieleen tsekata miehen menneisyys ennen yhteistä lasta ja elämää? Nykyaikana se on varsin helppoa. Ei kukaan hyvästä miehestä eroa.
Ikävä kyllä tälläisiä miehiä on. Omakin mies on alkoholisti, mutta onneksi viimeputken aikana pysyi kotona.
Taitaa olla muutakin kierrossa kuin alkoholi. Vieraat, tiukat tytöt kierrossa sillä välin kun äiti leikkii kotia itsekseen ;)
Edellisten liittojen lapset? Mies on perustanut perheen siis jo monen naisen kanssa ja mokannut ne kaikki, ja sinä päätit vielä mennä jonon jatkoksi. Ei tuo urpo tuosta mihinkään muutu mutta ota sinä opiksesi, äläkä jatkossa ota miestä sillä ajatuksella että kyllä se minun kanssa paremmaksi mieheksi muuttuu. Ei tule tapahtumaan.
No niin tein kun olin niin rakastunut. Ja rakastan helvetti soikoon vieläkin!
En usko että on muita naisia. Enkä usko että mies edes noilla reissuillaan olis kykenevä seksiin. Enkä tajua millainen nainen tollasen nyt ottaiskaan.
Mä oon ollu tossa tilanteessa. Tosin meillä ei ollu sitä lasta, onneksi. Oli helpompi lähteä. Kaks katoamisreissua kattelin, sit totesin, ettei tää tästä paremmaks muutu ja pakkasin tavarani.
Ekan katoamisen aikana olin tosi huolissani ja ihan varma, että jotain tosi pahaa on tapahtunut. Selvisi, että mies oli ollut toisessa kaupungissa asti ryyppyreissullaan, joka siis kesti parin yön yli. Toisen katoamisen aikana en sit enää huolestunut, vaan keskitin energiani uuden kämpän etsimiseen ja tavaroiden pakkaamiseen ja niinpä ehdin muuttaa ennen miehen paluuta...
Vierailija kirjoitti:
En usko että on muita naisia. Enkä usko että mies edes noilla reissuillaan olis kykenevä seksiin. Enkä tajua millainen nainen tollasen nyt ottaiskaan.
Otithan sä itsekin.
En kattelis hetkeekään tuommoista jullia. Ekasta katoamisesta sais kadota lopullisesti mun elämästä.
Minun mieheni ei todellakaan tee noin. En voisi elää tuollaisen kanssa.
Höpöhöpö,ei kukaan tuolla lailla häivy.