Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mies katoilee päiviksi?

Vierailija
05.09.2017 |

Miten jaksat? Kuinka kauan aiot katsella? Mun mies ja lapsen isä lähtee kaljalle heti kun vapaat alkaa. Tulee kotiin muutaman päivän päästä. Pyytelee anteeks ja on taas kunnollinen isä. Vauva on kohta vuoden. Enkä mä enää jaksa. Alkaa mennä usko siihen että mies lopettaa tämän. Miehen edellisten liittojen lapset tulee meille silloin mies on kotona 3 päivää. Sitten menee töihin ja vapaat kun alkaa kuvio toistuu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö,ei kukaan tuolla lailla häivy.

Vierailija
2/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä tossukka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties A?

Vierailija
4/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Sika!

Vierailija
5/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat miehesi etu-ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet? Mulla ex-mies M.V ja kyllä oli juuri tuollainen. Lemppasin.

Vierailija
6/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti taitaa olla taas kalassa:)

Vierailija
7/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne naiset kestävätkin ja vielä vapaaehtoisesti.

Laittaisin vaihtoon sen enempää ihmettelemättä.

Vierailija
8/25 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä joku ilmoittautuu, niin onnittelut, teillä on sama mies.

Mutta tosiaan tässä ilmoittautujia odotellessa, pistäpä ap vähän parempia provoja tulemaan.

Vierailija
9/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tätä luullaan provoksi ? Googletin aiheesta ja sen mukaan av on täynnä samiksia. Mitä tatkoittaa kalassa ttas?

Vierailija
10/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske pitämään kännykkä päällä ja soita kotiin ryyppäämästä ja kaihoamasta ex-rakkaitaan! Jotkut taluttaa korvasta kotiin.

Vierailija
11/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä. Ei tullu sitten pieneen mieleen tsekata miehen menneisyys ennen yhteistä lasta ja elämää? Nykyaikana se on varsin helppoa. Ei kukaan hyvästä miehestä eroa.

Vierailija
12/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tälläisiä miehiä on. Omakin mies on alkoholisti, mutta onneksi viimeputken aikana pysyi kotona.

Vierailija
13/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla muutakin kierrossa kuin alkoholi. Vieraat, tiukat tytöt kierrossa sillä välin kun äiti leikkii kotia itsekseen ;)

Vierailija
14/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten liittojen lapset? Mies on perustanut perheen siis jo monen naisen kanssa ja mokannut ne kaikki, ja sinä päätit vielä mennä jonon jatkoksi. Ei tuo urpo tuosta mihinkään muutu mutta ota sinä opiksesi, äläkä jatkossa ota miestä sillä ajatuksella että kyllä se minun kanssa paremmaksi mieheksi muuttuu. Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
15/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tein kun olin niin rakastunut. Ja rakastan helvetti soikoon vieläkin!

Vierailija
16/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on muita naisia. Enkä usko että mies edes noilla reissuillaan olis kykenevä seksiin. Enkä tajua millainen nainen tollasen nyt ottaiskaan.

Vierailija
17/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu tossa tilanteessa. Tosin meillä ei ollu sitä lasta, onneksi. Oli helpompi lähteä. Kaks katoamisreissua kattelin, sit totesin, ettei tää tästä paremmaks muutu ja pakkasin tavarani.

Ekan katoamisen aikana olin tosi huolissani ja ihan varma, että jotain tosi pahaa on tapahtunut. Selvisi, että mies oli ollut toisessa kaupungissa asti ryyppyreissullaan, joka siis kesti parin yön yli. Toisen katoamisen aikana en sit enää huolestunut, vaan keskitin energiani uuden kämpän etsimiseen ja tavaroiden pakkaamiseen ja niinpä ehdin muuttaa ennen miehen paluuta...

Vierailija
18/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on muita naisia. Enkä usko että mies edes noilla reissuillaan olis kykenevä seksiin. Enkä tajua millainen nainen tollasen nyt ottaiskaan.

Otithan sä itsekin.

Vierailija
19/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis hetkeekään tuommoista jullia. Ekasta katoamisesta sais kadota lopullisesti mun elämästä.

Vierailija
20/25 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei todellakaan tee noin. En voisi elää tuollaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi