Muita joiden mies katoilee päiviksi?
Miten jaksat? Kuinka kauan aiot katsella? Mun mies ja lapsen isä lähtee kaljalle heti kun vapaat alkaa. Tulee kotiin muutaman päivän päästä. Pyytelee anteeks ja on taas kunnollinen isä. Vauva on kohta vuoden. Enkä mä enää jaksa. Alkaa mennä usko siihen että mies lopettaa tämän. Miehen edellisten liittojen lapset tulee meille silloin mies on kotona 3 päivää. Sitten menee töihin ja vapaat kun alkaa kuvio toistuu.
Kommentit (25)
Ensimmäinen mieheni oli tällainen. Ensimmäisen vuoden tsemppasi hyvin, mutta sitten kun muutettiin yhteen ja mentiin naimisiin niin todellisuus paljastui. Juoppo mikä juoppo, enkä usko että muita naisiakaan oli.
Minusta tuo on uskottomuutta ja pettämistä pahimmasta päästä. Mitä luottamusta voi olla suhteessa, jossa ei vaivauduta toiselle edes kertomaan, että lähden tästä pariksi päiväksi? Ihmiset vauhkoavat, että se on kerrasta poikki, jos erehtyy vieraaseen sänkyyn edes kertaluontoisesti jonkun randomin kanssa, mutta sen sijaan tällaista ollaan valmiit katselemaan. Surullista. Ehkä minäkin aikani katselisin, koska rakkaus, mutta kyllä se rakkaus varmasti siinä vähitellen kuolisi. Tulisi tunne, että on ihan yksin, vaikka muka onkin parisuhteessa. Miksi itse sitoutua, jos siitä ei saa palkinnoksi turvallista suhdetta?
Mitäs tuo nyt haittaa? Mies tulee kun on sen aika. Parempi ettei kotona juo ja sähellä.
Jännämies saa aina naiselta uuden mahdollisuuden.
Mulle mies tekis moisen tempun kaks kertaa:ekan ja vikan. Mun ei tarvitse sietää moista , ihmettelen miksi sinä hyysäät tuurijuoppoa.