Haluaisin vain mennä sänkyyni nukkumaan ja herätä seuraavan kerran ensi vuonna kun on jo melko keväistä, esim. huhtikuun alussa.
Harmi, että ihmiset eivät voi nukkua talviunta.
Kommentit (14)
Vai lähdetäänkö perjantaina baariin ja höpötellään tuntemattomille?
Sama. Jouluksi voisin herätä vaikkapa viikoksi tankkaamaan ja herkuttelemaan ja jatkaa vielä talviunta maaliskuun loppuun...
Jäi kyllä paha vaje auringonpaisteesta kesältä.
Muuten voisi alkaa käymään solariumissa mutta kun luomet poistettiin niin niitä ei saisi altistaa UV säteilylle..
Kannattaa kyllä miettiä muuttoa etelämmäksi jos noin pahalta tuntuu. Yksi elämä vaan, ei kannata tuhlata sellaisessa paikassa missä ei viihdy. Jo jossain Tanskan korkeudella kesä on monta kuukautta pidempi.
Tanskan kieli taas pakottaisi tukkimaan korvat.
Voi nukkua talviunta. Mulla on jo talvipesä sängyn alla, mutta täytyy ensin syödä ämpärillinen puolukoita, että muodostuu pihkatappi persukseen.
Minulle on kylmyys pahinta, vaikken ole pimeydenkään ystävä.
Trooppisen lämmin ja pimeä yö on parempi kuin kuin kylmä ja pimeä talvipäivä.
Lähde reissulle jonnekin aurinkoiseen paikkaan?
Syksyn aikana pari reissua piristäisi.
Ei muuta kuin havuneulasia maha täyteen ja otat hyvän asennon.
Kyllä mä vielä tän syys- ja lokakuun kestän mutta sen jälkeen voisin herätä pääsiäisenä. Talven pimeys ja märkyys on ihan turhaa elämää, ehkä joulun jaksaa siinä välissä. Ei ole edes talven reissua suunnitteilla.
Joskus olen melkein viettänytkin sydäntalven lähinnä nukkumalla. Herännyt ainoastaan syömään ja vessaan. Ei huvittanut mikään muu.
Sama :'( On niin paha olla, kun ei saa edes kunnolla auringonvaloa.