Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaapa mulle mitä teen kun haluan alkaa lenkkeillä aamupäivisin kun lapset on koulussa mutta mulla on 1v vauva!

Vierailija
05.09.2017 |

Olen löysä ja haluan alkaa kävelemään/hölkkäämään/juoksemaan, kunhan nyt jotain muotoa pääsee eteenpäin.

Mihin mä sen vauvan laitan? Hän painaa noin 11 kg. Voiko työntää tavallisissa rattaissa vaikka juoksee itse, onko haitallista? On kuulemma oikeita juoksurattaita mutta ne maksaa monta sataa :/
Kantoliinassa tuskin onnistuu, ajatuskin on epämukava.
Mitä mä teen... Mulla on sellainen innostus että raikkaaseen ilmaan vaikka 2-3 kertaa viikossa ja juoksen. En halua hikiseen saliin.

Miten te aloittaisitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksurattaita saa käytettynä ihan halvallakin, eli ostat sellaiset. Toki voit työntää myös tavallisissa rattaissa, lasta se ei haittaa mutta itsellesi se voi olla epämukavaa. 

Vierailija
2/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksin paljon ihan tavallisten emmaljungien kanssa, ei haittaa yhtään. Miksi ihmeessä se olisi jotenkin haitallista? Sinne vaan lenkille, tekee hyvää omalle päälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt juoksurattaat saa helposti viidelläkympillä. Sellaiset, ja sitten menoksi. :)

Vierailija
4/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka kävelette ensin...

Vierailija
5/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattaat ku rattaat, ei se niin tarkkaa oo.

Vierailija
6/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ainakin kaikkien kolmen lapsen kans juossut normaaleilla rattailla.

Vierailija
7/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lenkin ajaksi pahvilootaan, jossa sisäpuolella superloniverhous. Ei häiritse huuto naapureita. 1...1,5 tuntia pärjä kyllä hyvin.

Vierailija
8/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkitreeniä rattaiden kanssa! Etsit kaikkein raskaimmat mäet js työnnät vaunuja - ihan sama vaikka niitä perus emmaljungia. Kyllä alkaa voimat lisääntyä!

Vierailija
9/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos :))) Aloitan heti huomenna! Perus Emmaljungat löytyy :)

Kiitos kun motivoitte :)

Ap

Vierailija
10/18 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset tykkäävät rataskyydistä vaikka osaisivatkin kävellä.

Vierailija
11/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löysä ja haluan alkaa kävelemään/hölkkäämään/juoksemaan, kunhan nyt jotain muotoa pääsee eteenpäin.

Mihin mä sen vauvan laitan? Hän painaa noin 11 kg. Voiko työntää tavallisissa rattaissa vaikka juoksee itse, onko haitallista? On kuulemma oikeita juoksurattaita mutta ne maksaa monta sataa :/

Mitä mä teen... Mulla on sellainen innostus että raikkaaseen ilmaan vaikka 2-3 kertaa viikossa ja juoksen. En halua hikiseen saliin.

Miten te aloittaisitte?

Ei ne juoksurattaat eroa tavallisista rattaista muuten kuin että ovat kevyemmät ja niissä on isommat renkaat. Voithan juosta tavallaisten rattaiden kanssa jos vain jaksat, vauva tuskin huomaa eroa. Tai osta torista halvalla käytetyt, alle satkulla saa.

Vierailija
13/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nyt keksin. Juokse kehää rattaiden ympäri. Varo vain ettei mene pää pyörälle.

Vierailija
14/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on hyvää liikuntaa. Vauva vaunuihin ja pitkälle reippaalle kävelylle. Kyllä sillä kunto kohenee kohisten. Kävely on vasta-alkajalle parempikin liikuntamuoto kuin juoksu. Juoksu on sen verran rankkaa että siitä tahtoo tulla rasitusvammoja tosi helposti, koska kunto nousee nopeammin kuin tukielinten kestävyys.

Vierailija
15/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te aloittaisitte?

Ei ne juoksurattaat eroa tavallisista rattaista muuten kuin että ovat kevyemmät ja niissä on isommat renkaat. Voithan juosta tavallaisten rattaiden kanssa jos vain jaksat, vauva tuskin huomaa eroa. Tai osta torista halvalla käytetyt, alle satkulla saa.

Omasta vauva-ajasta on jo aikaa, mutta vaunujen kanssa en voinut edes kävellä kovin reippaasti, koska askeleen pidentyessä jalka alkoi tökkiä vaunujen alakoriin, olisi tarvinnut olla pidempi työntöaisa tai lyhyemmät jalat.

Vierailija
16/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niillä kävely/vaunulenkillä muutaman kerran viikossa aamupäivällä ja sitten kun on isä (varmaan perheestä löytyy?) kotona, käyt juoksemassa. Miltä kuulostaa? Iltaisin, viikonloppuisin?

Vierailija
17/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaunu pyörän eteen/taakse. Entäs juoksumatto tai kuntopyörä? Näin hiljakkoin jonkun miehen juoksemassa vaunujen kanssa. Kyllähän se läähättämään panee, kuten kuulemma sauvajuoksukin.

Vierailija
18/18 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen aina tuplarattaiden kanssa ja lapset 12 ja 15 kg kyydissä, siihen päälle rattaiden paino. Ja on tavalliset tuplat, ei juoksu. Kunto kasvaa todella!