Kampaajia täällä? Mitä hiustenhoitoainetta ja shampoota suosittelet kuiville, hauraille ja huonokuntoisille hiuksille?
Jotain jolla saisi kiiltävät ja kosteutetut hiukset. Jotain joka oikeasti toimii.
Kommentit (41)
Mietin itse, että voisikohan se uusi kookospohjainen shampoo ja hoitoaine toimia? En muista merkkiä, ehkä Garnier. Joku perustuote kuitenkin.
Onkohan jollain kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse, että voisikohan se uusi kookospohjainen shampoo ja hoitoaine toimia? En muista merkkiä, ehkä Garnier. Joku perustuote kuitenkin.
Onkohan jollain kokemusta?
Monesti ovat kampaamoissa laittaneet jotain hyväntuoksuista (kookos?) ainetta joka tekee hiuksista ihan mielettömän hyvät, suorat ja tasaiset sekä kiiltävät. Pitää joskus kysyä mitä se on, se on todella hyvä!
Kannattaa varmaan mennä suoraan kampaajalle ja kysyä, mutta kannattaa kysyä halvempaa parasta koska monesti suosittelevat niitä kalleimpia väkisin.
En ole kampaaja, mutta hiukseni ovat samanlaiset varmaan kuin sulla ap ja mulla toimii redkenin all soft. Tosi kallista se kyllä on.Doven sellanen öljy joku hoitoaine myös hyvää hintaansa nähden.
Vierailija kirjoitti:
En ole kampaaja, mutta hiukseni ovat samanlaiset varmaan kuin sulla ap ja mulla toimii redkenin all soft. Tosi kallista se kyllä on.Doven sellanen öljy joku hoitoaine myös hyvää hintaansa nähden.
Kiitos vinkistä! Laitan listalle.
AP
Lisää saa ehdotella.
Moroccan oil. Kallista mutta itsellä toimii kun ei usein kuontaloa tarvi muutenkaan pestä. Kampaajani sitä käytti yhdellä käyntikerralla ja ostin sitten itsellenikin :) on muuten kiiltävät hiukset!
Kannattaa joskus tehdä "tehohoitoja" kookosöljyllä! Eli kookosöljyä reilusti hiuksiin,sitten siihen päälle vaikka suihkumyssy ja lämmitetty pyyhe turbaaniksi (voi lämmittää vaikka kuivausrummussa tai vaikka patterilla) antaa vaikuttaa sen 20-30 min ja pari kolme kertaa shamppoopesu. Tulee aivan uskomattoman pehmoinen ja kiiltävä tukka!
Moroccanoilille ääni täältäkin. Mutta se voi olla monelle liian öljyinen.
Itselläni on kampaajan pilaamat hiukset ; blondasi kerta toisensa perään vaikka yritin ilmaista huoleni hiusteni kestosta.. Kirveli sun muuta ja lopulta sanoin siinä omituisessa kuumapallo koneessa istuessani, että pese tämä pois ja että tämä kampaamo käynti oli tässä. Uskomatonta käytöstä ammattilaiselta..
Mun hiukset katkeili joka puolelta, ennen olkapäille ulottuneet hiukset oli vasemmalta puolelta puolet lyhyemmät ja jouduin myöhemmin leikkauttaan etuhiukset näyttääkseni ihmiseltä.. Tässä on aikaa noin puoli vuotta ja jäljelle jääneet kuivat ja onnettoman ohuet hiukset sain pelastettua kookosöljy hoidoilla (öljy yön yli) ja redken all soft shampoolla ja hoitoaineella. Argan oil ja muut samankaltaiset hiusöljyt latvoihin pesun jälkeen.
Moroccan oilista on muuten olemassa kevyempi versio joka toimii ehkä paremmin suomalaiseen hiuslaatuun.
Jees, ymmärrän.
Mulla on huonossa kunnossa letti eli kokemusta löytyy...
Tärkeintä on rakennepaikkaava. Sitä vuorottele kosteuttavan tehohoidon kans. Et pistä tehohoitoo kerran viikossa, vaan joka pesun yhteydessä, kuten käyttäsit hoitista.
Eli rakennetta ja kosteutta. Kosteuttava voi olla mikä tahansa, plus suosittelen myös silikonia. Ei päänahkaan, vaan latvoihin.
Summa summarum: paikkaa, kosteuta, laita latvat täyteen silikonia.
Apua! Kuinka hukassa ihmiset ovat. Hiukset on sun turkkis. Ei koiriakaan pestä koko aikaa.
Paras hoito hiuksille: kuuma vesi pesu 2 kertaa viikossa. Ei aineita ei mitään. Vain vettä. Itsellä paksut ja terveet hiukset. Ei rasvoitu. Pesen vedellä.
Redken all soft shampoo ja hoitoaine maksaa tokmannilla 14.50 kipale. Sen halvemmalla en ole suomalaisista kaupoista sitä löytänyt, nettikaupoista en tiedä.
Moroccanoil ja redken all soft, onko molemmat hoitoaineita vai löytyykö shampooversioitakin että voi molempia käyttää yhtäaikaa?
Millään sitä huonokuntoista hiusta ei korjaa, siloittaa voi öljyillä, silikoneilla, mitkä lähtee taas seuraavassa pesussa pois. Ainoastaan uusi käsittelemätön hius on taas tervettä.. kunnes sen ehkä taas kemiallisesti käsittelee.
Moroccanoilille kans ääni täältä, mutta aika öljyistä.
Mistä löytyy sitä vähemmän öljyistä versiota?
Itse olen käyttänyt Ogx Renewing Moroccan Argan Oil shampoota ja siihen saman merkin Coconut Water hoitoainetta. Hiukset ovat pehmeät ja kiiltävät, eivätkä enää niin kuivat ja hauraat kuten ennen. Kalliita mutta hinnan arvoisia!
Sakset, kaikki muu on silmänlumetta.
Aivan saman tekevää millä aineella pesee,hiusten kuntoon vaikuttaa perintötekijät ja se mitä suuhus pistät. Muu on mainosta ja myynnin edistystä. Jos olet käsittelyllä pilannut hiuksesi ,siihen auttaa sakset.
Up, tai ihan vain vinkkejä tavan käyttäjiltä kaipaillaan, mitkä ovat toimineet teillä kokemusten mukaan.