Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevasta talvesta tulossa super lämmin ja 2018 kesästä super kylmä! Onko nyt hauskaaa??

Vierailija
05.09.2017 |

Eräs säätä ja avaruutta tutkiva tuttuni paljasti että ensi talvella ei tule jäämään hetkeksikään lunta maahn. Lämpötila laskee alimmillaan -1 ja sattaa käydä korkeimmillaan tammikuus +14 asteessa.

Ensi kesänä on kuulemma lämmin odotettavissa oleva päivä +20 c ja kylmin päivä +3 c .
Näin mulle kerrottiin!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs säätä ja avaruutta tutkiva tuttuni paljasti että ensi talvella ei tule jäämään hetkeksikään lunta maahn. Lämpötila laskee alimmillaan -1 ja sattaa käydä korkeimmillaan tammikuus +14 asteessa.

Ensi kesänä on kuulemma lämmin odotettavissa oleva päivä +20 c ja kylmin päivä +3 c .

Näin mulle kerrottiin!

No mitä se tuttusi nyt ennustaa? Ainakin täällä on talven lumet olleet pitkään maassa Varsinais-Suomen maakunnassa. Kannattaisiko tuttusi alkaa tutkia teenlehtiä ja mustia kissoja?

Vierailija
42/46 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mulle kerrottiin!

Sehä meni hyvin. Runsaslumisin ja kylmin talvi vuoskymmeniin. Sano tutulles että alkaa keräilemään vaikka postimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä tämä max +20 kun viikkoja on +28-33

Vierailija
44/46 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisolla ennustukset väärässä ku oli läpimin kesä monee kymenee vuoteen että sanokaahan niille ennustaja tutuille että vaihtavat työtä kun noin pahasti epäoniistu enustamaan.

Vierailija
45/46 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt hyvä hjiilis? Nyt on todella hyvä fjiilis.

Vierailija
46/46 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, oli bbrrrrrr-kylmä kesä 2018.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme