Miksi naiset olettaa miehen haluavan sitoutua heti...
jos mies haluaa ns. yksinoikeuden tutustumisvaiheessa. Useammassa ketjussa naiset, jotka etsivät parisuhdetta, kertovat torppaavansa välittömästi sellaiset miehet. Halutaan tapailla useita miehiä yhtä aikaa ja tehdä vertailuja.
Itselle on selvää, että Tinderissä tai muilla deittisaiteilla keskustelen vain yhden naisen kanssa kerrallaan. En vaadi siinä vaiheessa naiselta samaa, mutta tavatessa, jos päätämme tavata uudemmankin kerran, en hyväksy muiden tapailua lainkaan. Tämä ei tarkoita, että minulla olisi tunteet vielä pelissä, tai vaatisin heti sitoutumista parisuhteeseen, vaan yksinkertaisesti haluan tutustua toiseen rauhassa ilman kiireen tai kilvoittelun tuntua. Minun on helpompi tuoda oma itseni esiin tällä tavoin ja varmasti pystyn keskittymään toiseenkin paremmin ja näin ollen saada selvyyden yhteensopivuudesta nopeammin. Jos toisen tai vaikka viidennen tapaamisen jälkeen huomaamme epäsopivuutemme, niin jäähän sitä tällä tavoinkin loppuelämä aikaa tutustua seuraavaan ihmiseen. Miksi siis turhaan pidätte kiirettä ja useita miehiä kerralla "hollilla"?
Ei minulla muuta.