Miten poistat pimppakarvat niin, ettei tule niitä näppyjä?
Kommentit (32)
Mä laitan Aqualania ja ajelen sit venuksella. Ei mulle ainakaan mitään näppyjä oo koskaan tullut.
kysyy toinen runsaskarvainen mutta herkkähipiäinen
Jumaliste, lähtee nahkatkin!!
Tosin sit ei varmaan tarttis enää koskaan ajellakaan..
-ap
oli terä tylsä tai terävä, laitettiin rasvaa ennen, jälkeen, vähän, paljon--- aina näppyjä!
vaikka olenkin tosi vähäkarvainen... Ja ne voiteet on niin vahvoja että niistä ärtyy iho vyötärölle asti!
ei ajelisi mutta en mä jaksa tollasta jumalatonta showta..
Auttaisko jos kävis vahauttamassa koko tuheron..?
Kokemuksia?
-ap
itse olen käynyt tapiolassa, en kyllä vetänyt kokonaan mutta paljon. tulee sellaiset kertakäyttöstringit jalkaan.
Vierailija:
Auttaisko jos kävis vahauttamassa koko tuheron..?
Kokemuksia?
-ap
Mä käytän venusta ja sebamediä. Heti ajelun jälkeen rasvaan ja menkkojen aikaan siteen kanssa vauvatalkkia.
Hyvin toimii! 2-3 kertaa viikossa ajelen.
Ei tarvitse enää huolehtia, vaan on aina siisti posliini.
Mä olen käynyt vahauksessa, tuloksena oli älyttömästi sisäänpäin kasvavia kipeitä näppylä patteja, jotka tulehtui niin, että mätää tuli sisään. Että kiva kiva.
Te vähäkarvaiset naiset ette arvaakkaan miten v-mäistä on olla runsaskarvainen nainen. Kun vain vähän puuttuu, että olisi ollut apina.
On ihan eri asia ajella, nyppiä, vahata yms. muutamaan ristissä olevaa karvaa, kuin, että jos pillussa on MILJOONA karvaa!!!!!
Ja karvoitus jatkuu voimakkaana vielä reisille saakka.
Ja lääkäreiden mukaan olen aivan normaali nainen, ei ole karvoituksen liikakasvusta kyse. Vaikka nännipihojakin koristaa ihana runsas karvoitus.
Ei se satu ollenkaan, ja tulos kestää monta viikkoa.
Mitä sanon kun varaan ajan? Miten se käytännössä tehdään, otetaanko pikkuhousut pois? Mieli tekisi kokeilla, mutta vähän nolottaa :)
Saa sellaiset kertakäyttö pöksyt jos haluaa. En kuitenkaan ottanut. Sekoittavat vahan siellä itse, ja tarkoitettu intiimialueelle. Muistaakseni 17 egee, mutta minulla oli samalla muutakin hoitoa.
Se hinta oli 77, eikä 17.., sorry näppäinvirhe!
höylää en voi käyttää, koska tulee karvantuppitulehdus. Veeti ja vaha sama, ainoo on se laserhoito, jossa oon käynyt 3 krt mut sitten loppu rahat ja hoito jäi kesken (otin tosin vaan bikinirajoja) kävin mehiläisessä laserissa. Ottiasko ne ne kaikki pimpsakarvat? Olis niin ihanaa olla karvaton..Ja persus kans. Ja hei, mä oon muuten blondi!