Tosimiehet MTV3 - keskusteluketju
Kommentit (27)
Minusta tää on mielenkiintoinen, yleensähän näissä on mukana naisia, nyt isoja ukkoja saa nähdä löytyykö tahtoa tarpeeks
Kiva kun perhettäkin näyttävät, vaikuttavat kaikki kivoilta .. onks ne ukot nyt 5kk jossain reenaamassa vai
Vierailija kirjoitti:
Hyyi mitä mättöä syövät
Mä taas katoin että nam. :D
Jännä että noilla miehilläkin on vaimot yhtä lukuunottamatta
Kyllähän se 15 kg lähtee kuukaudessa yli 100 kg ukolta. Pitäis itekin alkaa, mut jaksaisko??
Vaan mistä nimi tosimies? - Huomaan olevani aika kaukana "tosimiehestä" jos tai kun sillä viitatataan tuon näköisiin "tosimiehiin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyyi mitä mättöä syövät
Mä taas katoin että nam. :D
Nami nami...
Vierailija kirjoitti:
Toi coach on KUUMA!
No, niin on. Ottaa eteen ja rankasti!
Tyypillisiä suomalaisia miehiä. Vedetään kaljaa ja makkaraa sohvalla ja 20 kilon punnus roikkuu etureppuna.
Onko se yksi äijä sama, joka oli viime kaudella maajussille morsiamessa? En ole muuten perehtynyt, mutta on samaa näköä.
Yllätys että palstan naiset alkoivat mollaamaan samantien miehiä. Itse makaavat aamusta iltaan palstalla maha ja tissit röllöttäen, sidukka ja sipsejä vetäen.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisiä suomalaisia miehiä. Vedetään kaljaa ja makkaraa sohvalla ja 20 kilon punnus roikkuu etureppuna.
Niin?
Sitähän ne nyt yrittää muuttaa. Go men!
Tollanen se on minunkin mies. Yritin saada sitä katsomaan tätä ohjelmaa kanssani, mutta ei kiinnostunut ja nyt makaa sängyssä karkkia syöden. Itsekin olen lihava mutta olisi mukava jotain tehdä yhdessä
tämän asian eteen. Tuntuu, että kum toista ei kiinnosta oma eikä mun vartalo, niin mitä väliä sillä sitten on :(
Ihanaa ryhmtsemppiä näillä jätkillä!!!! :)
Nyt alkoi.