"WT"- äitejä paikalla? Millaista teidän elämä on?
Itse olen yh-lähäri. Käyn joskus baareissa ja kaipaisin uutta miestä entisen "jännämiehen" tilalle.
Asun vuokralla tottakai ja olen korviani myötä veloissa. Julkisilla kuljen ja lapseni ei harrasta mitään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen yh, 5 mukulaa, joista 4 eri isille. Osa tummaihoisia. Töissä en ole ollut koskaan. Sossu lupasi isomman kämpän, kun viime viikolla sain tietää, että olen raskaana. Isästä en ole varma.Täytyy lähteä keittämään mukuloille makaroonia. Muuta ei just nyt ole, kun vasta huomenna tulee lapsilisät.
Eikä tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun slummissa ja lapsia 10 joista 6 kuollut ampumavälikohtauksissa. Rottia ja torakoita. Töitä ei ole ollut 20 vuoteen. Mies juo ja makaa sohvaa muistuttavalla rohjolla. Siivottu ei ole 10 vuoteen kun ei tuu lämmintä vettä. Syödään valkoista makaronia joka päivä. Lapsilla risat vaatteet ja kengät.
Mulla sama, paitsi että olen korkeastikoulutettu ja mies maksaa kaiken vähän mitä on , hän on ammattikorkeasta.
Joo joo kultsi ja mää oon rohvessuuri ja miäs on arkkipiispa! :D
Hah hah haa! Korkiastikoulutettu. Oon määki kuule käyny kolme luoakkaa alakoulua joten älä rupee, bits!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyrmistyttävää, että joku viitsii mainita wt trollauksissaan kaupan kassat. Kaupan kassa on asiallinen työ, eikä kerro ihmisestä muuta kuin, että hän tekee työtä elääkseen. Kuka muka mennessään ostamaan ruokatavaroita, ajattelee samalla palvelua saadessaan, että siinäpä onkin oikea roskaväen edustaja palvelemassa?[/quotea
Aivan vilpittömästi jos sanon niin vaikka aina olenkin kohtelia kaupan kassoille niin todellisuudessa pidän näitä juuri tuohon wt käsitteeseen rinnastettavina heikkolahjaisina duunareina.
Sitten sinussa, arvomaailmassasi ja ymmärryksessäsi on aika paljon vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyrmistyttävää, että joku viitsii mainita wt trollauksissaan kaupan kassat. Kaupan kassa on asiallinen työ, eikä kerro ihmisestä muuta kuin, että hän tekee työtä elääkseen. Kuka muka mennessään ostamaan ruokatavaroita, ajattelee samalla palvelua saadessaan, että siinäpä onkin oikea roskaväen edustaja palvelemassa?[/quotea
Aivan vilpittömästi jos sanon niin vaikka aina olenkin kohtelia kaupan kassoille niin todellisuudessa pidän näitä juuri tuohon wt käsitteeseen rinnastettavina heikkolahjaisina duunareina.
Kyllä kaupan kassat on itse usein niitä jotka tekee käytöksellään ja olemuksellaan itsestään luusereita.
Kukaan muu kuin kaupan kassa ei voisi tehdä työtään niin huonosti. Eihän niiden tarvi edes puhua tai olla ystävällisiä jos vaikka pylly vuotaa. Paikaltaan ei tarvi nousta edes palohälytyksessä kun cittarin johto määrää.
Tekevät itsestään pellejä käytöksellään.
Kassa on sikäli ehkä sopiva wt ammatti, että siihen hommaan pääsee kuka vaan ilman koulutusta. Jenkeissähän perinteinen wt ammatti on tarjoilija. Yhtään kyseisiä ammatteja paheksumatta.
Kerron töissä hurjan baari illan jälkeen yleisesti, kuinka tuhero kutiaa kamalasti. Tämä torstaina. Maanantaisin en pääse töihin kun palailen jonkun uroksen luota toinen kenkä hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketähän nämä jutut naurattavat? Ei varmaan ketään. Taitaa suurin osa sitä paitsi olla samalta kirjoittajalta eli aloittajalta.
Pakko myöntää että mua nauratti koska aloitus sopi niin hyvin itseeni. Paitsi velka 😉
Jotkut hölmöt vastaili väliin ihan tosissaan!:D
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei white trashia edes ole. Jenkkien trailerparkeissa asuu oikeasti yhteiskunnasta pudonneita, lukutaidottomia ihmisiä, joiden elämä ei hääviä ole, eikä lastenkaan tulevaisuus näytä valoisalta, koska ei ole varaa kouluttaa. Päihteet kuuluvat kuvioon myös
No Suomessapa sitä juuri on. Mikäpä olisi enemmän WT kuin se että kaikki mahdollinen kannetaan valmiina eteen ja silti ei mikään onnistu tai kiinnosta, koska asenne on mitä on.
Sain varakkaan akateemisen miehen koukkuuni kun tein miehen huomaamatta kondomiin reiän ja vielä panon jälkeen vessassa varmuudeksi työnsin sormella spermaa mahdollisimman syvälle pilluun.