Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin myöisin hiukseni?

Kysyjä
05.09.2017 |

Näitä artikkeleja että mihin myydä hiukset on paljon ja niitä olenkin jo lueskellut mutta mistään ei löydy vastausta. Olen teini-ikäinen tyttö ja minulla on (ei värjätyt) blondit hiukset josta haluan eroon! Olen 1000% Varma ettei minua kaduta leikkaaminen olen halunnut sitä jo 2 vuotta. Äitini ei suostu leikkaamaan tukkaani koska sanoo sen olevan NIIN KAUNIS. Vastaan hänelle yleensä ettei minun tarvitse miellyttää muita ihmisiä. Mutta äitini suostuu leikkaamaan hiukseni jos saan myytyä ne pienellä summalla eteempäin (: Olen tahtomattani "kasvattanut" hiuksiani... Ja kaikki joille sanon leikkaavani hiukseni sanovat vaan että: EI ELÄ LEIKKAA NE ON NII KAUNIIT!!. Toivoisin että joku voisi ostaan jotakin ehkä 60cm pitkät blondit hiukset! Hinta olisi joku 10e tai 5e

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kukaan maksa, hiusten luovutus eteenpäin tapahtuu lahjoituksena tiettyjen tahojen kautta.

Lisäksi: Miksi kyselet äidiltäsi saatko vai et? Sen kuin leikkaat vaikka itse ne, et ole äitisi omaisuutta. Olet teini eli kohta aikunen ihminen, osaat tehdä omat päätöksesi.

Vierailija
2/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä myydä voi, mutta hyväntekeväisyyteen voi luovuttaa. Niistä tehdään syöpälapsille peruukkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä voisi lahjoittaa esim. syöpäsairaiden hyväksi? Miksi ne on pakko myydä nimellistä summaa vastaan?

Vierailija
4/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hiukset jotka mielelläni lahjoittaisin mutta minne? Yhden tiedän joka lähettää niitä ulkomaalaiselle järjetölle mutta olisiko lähempänä mitään?

Vierailija
5/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä rahaa saa. Lisäkehiukset tulevat lähes poikkeuksetta köyhistä maista, joissa köyhät myyvät hiuksensa halvalla saadakseen hiukan rahaa. Tai hiukset leikataan temppelissä, jossa ne "uhrataan" jumalalle eli myydään lisäkehiuksiksi.

Vierailija
6/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut kampaamot ostaa. Kaverin tyttö myi pitkät hiuksensa , muistaakseni sai 50e tästä jo useampi vuosi.. Kysele kampaamoista. Leikkaavat tiukalle vedetyn/sidotun  ponihännän poikki.

Vierailija
7/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita hiuksesi hyvään tarkoitukseen. Ohjeet linkissä.

https://www.hiusextra.fi/hiusten-lahjoitus/

Vierailija
8/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei kai oteta vastaan lahjoitushiuksia, vaan ne pitäisi lähettää britteihin.

Vierailija
9/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hiukset jotka mielelläni lahjoittaisin mutta minne? Yhden tiedän joka lähettää niitä ulkomaalaiselle järjetölle mutta olisiko lähempänä mitään?

Ei. Suomesta ne muutamat tahot jotka tätä pyörittää lähettää ne Little Princess Trustille. Suomessa ei ole mitään omaa järjestöä joka tekee hyväntekeväisyyteen peruukkeja.

Vierailija
10/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukkiliikkeet ostavat

Vierailija
11/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta pitkät hiukset myynti

Vierailija
12/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut kampaamot ostaa. Kaverin tyttö myi pitkät hiuksensa , muistaakseni sai 50e tästä jo useampi vuosi.. Kysele kampaamoista. Leikkaavat tiukalle vedetyn/sidotun  ponihännän poikki.

Kaverisi on mitä luultavimmin kusettanut tai muistat väärin.

Vierailija
13/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Suomesta ne muutamat tahot jotka tätä pyörittää lähettää ne Little Princess Trustille. Suomessa ei ole mitään omaa järjestöä joka tekee hyväntekeväisyyteen peruukkeja.

Niin tämä on se ainut jonka olen löytänyt. Ilmeisesti menee oikeasti hyvään kun tuosta löytyy useampi juttu?

Vierailija
14/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä jotkut selittää ettei voisi hiuksia myydä? No kyllä voi. Jos sulla on pitkät, hyväkuntoiset ja paksut hiukset, niin todellakin voit myydä hiuksesi. Ehkä ulkomaisilla saiteilla löydät helpommin ostajan?

Vierailija
15/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko muka hiuksista? Mikä on senttihinta ja paljonko hiusten laatu vaikuttaa hintaan? Pitkistä hiuksista en kokonaan luovu, mutta ovat niin pitkät, että voisin kyllä 10-20 sentistä luopua.

Vierailija
16/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos Tero Pitkämäki ostais.

Vierailija
17/17 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule teini,älä sitten yo-kirjoituksissa kirjoita -myöisin-, vaan -myisin-